n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: מנכ"לית העירייה תוביל פורום למיגור האלימות נגד נשים

בת ים: מנכ"לית העירייה תוביל פורום למיגור האלימות נגד נשים

אמש התכנס לראשונה פורום בהובלת מנכ"לית עיריית בת-ים, יודפת אפק ארזי, הכולל גורמים עירוניים שונים ושותפים נוספים בכדי להמשיך להעלות את עניין מיגור האלימות נגד נשים לראש סדר העדיפויות

שולחן עגול למיגור האלימות כנגד נשים
צילום: דוברות עיריית בת ים

הפורום התכנס בצוות מורחב בראשות המנכ"לית, וכלל את סמנכ"לית קהילה ורווחה, ד"ר זיו חורב, יועצת ראש העיר למעמד האישה, ענת לבנת, מנהלת האגף לשירותים חברתיים, גאולה ישראל, נציגות של משטרת ישראל, נעמת וויצ"ו, ועוד גורמים רבים מאגפי ומחלקת העירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט מחטיבת קהילה.

במסגרת תקציב העירייה לשנת 2021 בהובלת ראש העיר צביקה ברוט יחד  עם מנכ"לית העיריה יודפת אפק ארזי השנה לראשונה בבת-ים קודמה הקצאה של תקציב מיוחד להתמודדות עם אלימות נגד נשים וקידום מעמד האישה. כינוס של פורום זה הוא צעד נוסף במסגרת הקצאת התקציב למלחמה במיגור האלימות כנגד נשים.

ראש העיר, צביקה ברוט , המחזיק את תיק מעמד האישה ברך בפתח הדברים: "אנו צירפנו שותפים רבים לפורום שיוכלו להזניק את הנושא החשוב הזה. במקביל, עלינו עשות פעולות אופרטיביות, כבר מהגיל הצעיר בתוך בתי הספר בנושא. הנחתי לפעול לאיגום המשאבים ברמה הארגונית כדי להביא לניצול מיטבי של התקציב שהשנה הוא הגדול ביותר שהיה אי פעם. אני בטוח שמהפורום החשוב הזה תצא הבשורה של הוקעה מהשורש של התופעה"

יודפת אפק-ארזי, מנכ"לית העירייה: "שמנו לנו בראש סדר העדיפויות את הנושא המשמעותי הזה, ואנו נפעל בשיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים ליצירת תוכנית למאבק באלימות נגד נשים ולמיגור התופעה. בכל התחומים ובכל הרבדים באופן קהילתי וגם פרטני."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניין העירייה סמל צהוב חטופים 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראשון לציון צהובה- למען החטופים

תפריט נגישות