n
דף הבית / בת ים / צביקה ברוט: "נחזיר את הביטחון לבת ים"

צביקה ברוט: "נחזיר את הביטחון לבת ים"

בעקבות מספר אירועים חריגים ואלימים שהתרחשו בבת ים בשבועות האחרונים, ראש העיר צביקה ברוט מפרט את תוכניתו למיגור האלימות והגברת האבטחה ברחובות העיר

צביקה ברוט מוקד צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

האירועים האלימים הרבים שמתרחשים לאחרונה בבת ים, הבעירו גם את הרשתות החברתיות וראש העיר צביקה ברוט, לא נשאר אדיש למתרחש. הוא מפרט כיצד הוא מתכוון לפעול בשיתוף פעולה עם המשטרה במטרה להחזיר את השקט והביטחון לבת ים.

צביקה ברוט: "הצטברות האירועים בימים האחרונים מחייבת התייחסות מקצועית ורצינית, עם שורת פעולות מיידיות להחזרת הביטחון לרחוב. שיתוף הפעולה שלנו עם משטרת ישראל גדול ורחב יותר מאי-פעם, אבל גם זה לא תמיד מספיק, ולכן אלה הצעדים המיידיים שעליהם הוריתי השבוע לאחר שורת הערכות מצב שקיימנו בהנהלת העיר:

1. מוקד הרעש והפרות הסדר המרכזי בטיילת בסופי שבוע הוא חניון נורדאו. חתמתי על צו שמורה לסגור את החניון בימי שישי החל מהשעה 20:00 בערב ועד 06:00 בבוקר. בהמשך, בעוד כמה שבועות, תותר בימי שישי כניסה לתושבי בת-ים בלבד, בעזרת מצלמות זיהוי חכמות ללוחיות הרישוי של תושבי העיר.
איך אמר לי תושב שפגש אותי היום בחניון: ״יש בחניון הזה קרחנה של החיים!״. אז חברים, הקרחנה נגמרת עכשיו.

2. בת-ים תהיה אחת הערים הראשונות שתציב בימים חמישי, שישי ושבת כמה צוותים של שוטרי יס״מ מירושלים, במימון העיריה (שיטור בשכר), שיתגברו את האכיפה לאורך הטיילת, יאתרו רכבים לא מורשים, ויצמצמו משמעותית את ההפרעה לסדר הציבורי. הבהרתי שאנחנו נשלם את עלות השוטרים הללו בתנאי שהצוותים לא יטפלו באירועים מחוץ לעיר, אלא אך ורק בנושאי ביטחון אישי בבת-ים. הם יוצבו בעיר מהשעה 19:00 עד 04:00 לפנות בוקר. ביום חמישי הקרוב, ומדי שבוע, אני אצטרף באופן אישי לסיורים שלהם במהלך כל הלילה.

3. הנחיתי להקדים בחודש וחצי את פתיחתה של נקודת המשטרה החדשה בטיילת. המשטרה היתה אמורה להפעיל אותה החל מחודש ספטמבר, אך הוריתי שבינתיים היא תאויש על ידי השיטור העירוני, המאבטחים והשוטרים שפועלים באיזור. השקענו בנקודת השיטור הזו מאות אלפי שקלים, והיא תאפשר לכוחות הביטחון להגיע לכל אירוע באזור בזמן קצר מאד.

4. לפני חודשיים התחלנו פיילוט במסגרתו הקמנו לראשונה סיירת ביטחון פרטית בעיר. החל מהיום, אנחנו מכפילים את כוח האדם והניידות בסיירת הזו שהעירייה מממנת ומפעילה בשיתוף פעולה עם משטרת בת-ים. מדובר במאבטחים פרטיים שמאומנים לטפל בהפרעה לסדר הציבורי, ומונחים על ידי המשטרה וקצין הביטחון העירוני שלנו. זה אומר יותר שעות נוספות, יותר ניידות, יותר שוטרים.

5. הקב״ט העירוני שלומי חזוני ימנה בהנחייתי קב״ט תורן מדי ערב, שיהיה בשטח עם הכוחות גם בשעות הלילה על מנת לתאם בזמן אמת בין כוחות השיטור העירוני וכוחות המשטרה, יעקוב אחר פעילות המצלמות ברחבי העיר באמצעות חמ״ל העירייה והמוקד העירוני, ויקצר את זמני המענה לכל אירוע של ביטחון אישי בכל פינה בעיר. צעדים נוספים בדרך…"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. תסלק את המטרד של הנחת תפילין כל 200 מ' והצבת אוהלים מה זה פה שדרות הבבא סאלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות