n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כל מה שהולך להיות בפסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין

כל מה שהולך להיות בפסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין

ראשון לציון שומרת על הרוח והתרבות הישראלית וממשיכה במסורת גם בימים קשים /פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין  בראשל"צ – צוחק מי שצוחק.... ראשון . 23-20 מרץ  2024!!

ספי
צילום: רפאל בנדור

ראשון לציון שומרת על הרוח והתרבות הישראלית וממשיכה במסורת גם בימים קשים 

פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין  בראשל"צ – צוחק מי שצוחק…. ראשון

23-20 מרץ  2024!!

פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין , מציין עשור

ראשון לציון מכבדת את בן העיר שהיה מגדולי השחקנים והקומיקאים הישראליים.

בהפקה שכוללת תכנים ומופעים בהשתתפות מיטב אמני ישראל במגוון תרבותי לרבות הפקת מקור בלעדית , אירוחים ושילובים ייחודיים לפסטיבל:

הפקת המקור השנה -"מלך ליום אחד" מחווה לגבי עמרני שחוגג 90 .

הפסטיבל יצדיע לגבי עמרני לרגל יומהולדת 90! הפקת מקור מיוחדת בהשתתפות אלי יצפאן, בעז שרעבי, דרור קרן, חנן יובל, טוביה צפיר, ליבי רן, מיקי קם, מירי אלוני, עידו מוסרי, קובי אוז, נעם סמל. קשה לחשוב על סרט ישראלי, הצגת תיאטרון ועולם הבידור הישראלי בלי גבי עמרני, הוא תמיד כאן… עבר – הווה – עתיד.  הכי אמיתי,  הכי ישראלי שיש!  איש 4 האומנויות ,קולנוע תיאטרון בידור טלוויזיה. שזור בתרבות הישראלית מאז ועד היום כמעט בכל סוגה תרבותית מקומדיות בקולנוע ועד חנוך לוין מדרמה בתיאטרון ועד  רחוב סומסום. אירוע נוסטלגי עם הרגעים הגדולים של השחקן והתקופה , מלהקת הנח"ל , בצל ירוק , משפ' צנעני, הצילו את המציל, מלך ליום אחד לתיאטרון הרפרטוארי בתפקידים בלתי נשכחים.

עוד בפסטיבל : ישראל קטורזה, מהקומיקאים האהובים והמצחיקים ביותר בישראל במופע בידור מצחיק, מותאם ומרגש!

להקת הגבעטרון, כלת פרס ישראל, בניהולו ובניצוחו המוזיקלי של אילן גלבוע, במופע מיוחד לפסטיבל ההומור בו תארח את טוביה צפיר! יחד יבצעו קטעים משותפים מפתיעים. ערב שכולו ישראליות, נוסטלגיה מתובל בהומור. בין השירים במופע: "ים השיבולים", "אילו כל האוהבים", "הממטרה", "עמק שלי", "מה אומרות עיניך", "בת שישים" ועוד

ליאור סושרד, אמן החושים המוכר והאהוב בישראל ומבכירי המנטליסטים בעולם,

במופע מהפנט , מבדר במיוחד לפסטיבל עם אורחים מפתיעים ובשיתוף הקהל  !

מירית גליצקי, או כמו שרובנו מכירים אותה ה"מוגזמת", מגיעה לפסטיבל להרים לכולנו את המורל כמו שרק היא יודעת! מופע סטנדאפ קורע מצחוק של אחת הקומיקאיות הכי מצחיקות שיש שמתעסק במה שבועט לכולנו בבטן!

ראשון לציון מעניקה מלגת כשרון ע"ש ספי ריבלין :

גם השנה תתקיים, כמיטב המסורת, תחרות המונולוג הקומי בה ישתתפו תלמידי מגמות התיאטרון מבתי הספר "רביבים" ו"אמירים" בעיר לצד סטודנטים מבתי הספר למשחק ברחבי הארץ אשר יציגו בפני צוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי והמנהל האומנותי של התיאטרון הלאומי "הבימה", משה קפטן.

לזוכה יוענק פרס כספי על שמו של ספי ריבלין לטובת מלגת לימודים הפרס יוענק ע"י ראש העירייה, מר רז קינסטליך ונציגי משפחת ריבלין.

כמו כן יוענק פרס לתלמיד מגמת תיאטרון מבית הספר בראשון לציון.

מר רז קינסטליך, ראש עיריית ראשל"צ: "ראשון לציון שמה לה למטרה לשמור על ניצחון הרוח וממשיכה במסורת שחולקת כבוד לספי ריבלין, מגדולי הקומיקאים בישראל ואחד מיקיריי העיר.

הפסטיבל יתקיים השנה לצד המלחמה ובהתאמה למצב ויציג מגוון של מופעים שיצרו יחד את האתנחתא הדרושה לנו כדי לעבור את הימים הקשים הללו."

חפשו אותנו בפייסבוק: היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון 

https://did.li/OZAaa

 

טלפון להזמנות כרטיסים 3701*

אתר היכל התרבות להזמנת כרטיסים: www.htrl.co.il

מפיקים: החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ראשל"צ

ניהול ותוכן: רמי בז'ה-מפיק

ייעוץ אמנותי ויו"ר ועדת השיפוט – משה קפטן

הבמאי והמנהל האומנותי של התיאטרון הלאומי בימה"

 

 

 

 

 

 

לו"ז פסטיבל:

20.3.23,יום ד', בשעה: 17:00 , אודיטוריום, גמר תחרות המונולוג הקומי:

השנה תתקיים, כמיטב המסורת, תחרות המונולוג הקומי בה ישתתפו תלמידי מגמות התיאטרון מבתי הספר "רביבים" ו"אמירים" בעיר לצד סטודנטים מבתי הספר למשחק ברחבי הארץ אשר יציגו בפני צוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי והמנהל האומנותי של התיאטרון הלאומי "הבימה", משה קפטן. לזוכה יוענק פרס כספי על שמו של ספי ריבלין לטובת מלגת לימודים הפרס יוענק ע"י ראש העירייה, מר רז קינסטליך ונציגי משפחת ריבלין. כמו כן, יוענק פרס לתלמיד מגמת תיאטרון מבית הספר בראשון לציון.

20.3.23,יום ד', בשעה: 20:00 , היכל התרבות, הפקת מקור 70 שנה על הבמה גבי עמרני חוגג 90:

הפסטיבל יצדיע לגבי עמרני לרגל יומהולדת 90! הפקת מקור מיוחדת בהשתתפות אלי יצפאן, בעז שרעבי, דרור קרן, חנן יובל, טוביה צפיר, ליבי רן, מיקי קם, מירי אלוני, עידו מוסרי, קובי אוז, נעם סמל. קשה לחשוב על סרט ישראלי, הצגת תיאטרון ועולם הבידור הישראלי בלי גבי עמרני, הוא תמיד כאן… עבר – הווה – עתיד.  הכי אמיתי,  הכי ישראלי שיש!  איש 4 האומנויות ,קולנוע תיאטרון בידור טלוויזיה. שזור בתרבות הישראלית מאז ועד היום כמעט בכל סוגה תרבותית מקומדיות בקולנוע ועד חנוך לוין מדרמה בתיאטרון ועד  רחוב סומסום. אירוע נוסטלגי עם הרגעים הגדולים של השחקן והתקופה , מלהקת הנח"ל , בצל ירוק , משפ' צנעני, הצילו את המציל, מלך ליום אחד לתיאטרון הרפרטוארי בתפקידים בלתי נשכחים.

מיקי קם: צילום אור דנון

21.3.23,יום ה', בשעה: 20:30 , היכל התרבות, הגבעטרון מארחים את טוביה צפיר:

"מדינה אחת פעמיים ים"…

להקת הגבעטרון, בניהולו ובניצוחו המוזיקלי של אילן גלבוע, כלת פרס ישראל במופע מיוחד לפסטיבל הקומדיה וההומור ובו תארח את טוביה צפיר וביחד יבצעו קטעים משותפים מפתיעים. ערב שכולו ישראליות, נוסטלגיה ומתובל בהומור. בין השירים במופע: ים השיבולים, אילו כל האוהבים, הממטרה, עמק שלי, מה אומרות עיניך, בת שישים ועוד

22.3.23,יום ו', בשעה: 22:00 , היכל התרבות, ליאור סושרד במופע מהפנט מיוחד לפסטיבל:

אמן החושים המוכר והאהוב בישראל ומבכירי אמני החושים בעולם.

סושרד מציג את מופע החושים החדשני שלו באירועים נחשבים של ידוענים בינלאומיים, על במות לאס ווגאס, ברודווי ועוד. הוא התארח בתוכניתו של ג'יי לנו בארה"ב 5 פעמים, התראיין אחד על אחד בתכניתו של לארי קינג ואינו מפסיק להדהים את הקהל בתוכניות וספיישלים ברחבי העולם.

23.3.23,מוצ"ש, בשעה: 21:00 , היכל התרבות, ישראל קטורזה במופע מהפנט מיוחד לפסטיבל:

ישראל קטורזה במופע בידור מצחיק ומרגש

במסגרת פסטיבל ההומור ע"ש ספי ריבלין

מופע בידור מצחיק ומרגש "מגלה אמפתיה, נדיבות והתחשבות, מציע אהבה, הבנה וטוב לב כמעט כמו ביקור אצל פסיכיאטר, רק מהנה , זול ויעיל יותר.

23.3.23,מוצ"ש, בשעה: 21:00 , אודיטוריום, מירית גליצקי-מוגזמת מופע סטנדאפ:

היא פרצה אלינו ברשתות החברתיות והמשיכה לבמות הגדולות

גם ברגעי המלחמה לא הפסיקה להצחיק  ולהרים את המורל שלנו.

עם קהל נאמן שסחפה אחריה ושם במה שמייחד רק אותה,

מירית גליצקי, או כמו שרובנו מכירים אותה ה"מוגזמת"  

במופע סטנדאפ קורע מצחוק ומדברת כמו שרק היא יודעת

על מה שבועט לכולנו בבטן.

עם הקול הייחודי שלה (תרתי משמע), ציניות משובחת ופאנצ'ים מוגזמים, 

מירית הפכה להיות אחת הקומיקאיות הכי מצחיקות שיש.

ליאור
ליאור סושרד: צילום: עדי אורני

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

ראשון לציון: מי ראה את דביר?

תפריט נגישות