n
דף הבית / חדשות בת-ים / עיריית בת ים בדרך לתביעת ענק כנגד נת"ע

עיריית בת ים בדרך לתביעת ענק כנגד נת"ע

עירית בת-ים מתכוונת לתבוע במיליונים את חברת נת״ע בשל קריסת קו ניקוז

קרון רכבת קלה הדמייה
הדמיית הרכבת הקלה- נת"ע

במהלך הלילה (בין ראשון לשני), ביצעה חברת נת״ע, עבודות שגרמו לדברי עיריית בת ים, לקריסה של קו ניקוז, ובשל כך נאלצה נת״ע לבצע חסימת חירום של כביש ברחוב יוספטל. כתוצאה מכך לא עודכן איש במשטרה או בעיריה, ובשעות הבוקר נוצרו עומסים כבדים ברחובות המובילים ליוספטל.

בעבר עיריית בת-ים כבר איימה בהליכים משפטיים נגד נת״ע, אשר טענה מצידה כי הנהלות עיר קודמות אישרו לה לפעול בצורה חופשית שכזו ברחובות העיר. הנהלת העיר סרבה להמשיך את ההסדר, ובעקבות כך סוכם כי נת"ע תצטרך לבקש אישור ולהודיע לציבור על כל חסימה, אך כעת שוב בוצעו העבודות מבלי ליידע את הציבור. לדברי בכירים בעיריה, צפויה כעת הגשת תביעה של מיליוני שקלים בשם תושבי העיר נגד חברת הרכבת הקלה.

גורמים בעירייה ציינו כי ״הרכבת היא פרויקט חשוב אבל צריך היה לבצע את העבודות אחרת. אם היתה מחשבה בתחילת הדרך היו צריכים להתעקש על תוואי תת קרקעי, שהיה גורם פחות סבל לתושבים. כעת צריך להתמקד בלגרום לנתע לצמצם את משך העבודות, לסיים את החסימות, ולצאת מהעיר כמה שיותר מהר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות