n
דף הבית / בת ים / נר חנוכה ונרות זיכרון בחנוכיית הענק של בת ים

נר חנוכה ונרות זיכרון בחנוכיית הענק של בת ים

ארגוני הנוער בבת-ים הדליקו נר ראשון של חנוכה ונרות זיכרון בחנוכיית הענק בטיילת אשר השנה מציגה את תמונות החטופים להעלאת המודעות וקריאה לשחרורם

ארגוני הנוער בבת-ים הדליקו נר ראשון של חנוכה ונרות זיכרון צילום שלום אלזם (3)

נציגי תנועות וארגוני הנוער קיימו אירוע הדלקת נר ראשון של חנוכה והדלקת נרות זיכרון למען החטופים. מעמד הדלקת הנרות התקיים ביום ה', 7.12, בחנוכיית הענק בטיילת בת-ים אשר מציגה לאורך כלל הנרות המוארים בחנוכייה את תמונות החטופים, עבור העלאת המודעות וקריאה לשחרורם במהרה.

האירוע התקיים במעמד מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב ומאות בני נוער מרחבי העיר מתנועת הנוער השונות: קצ"ב, מועצת הנוער העירונית, הצופים, כנפיים של קרמבו, אחריי, בני עקיבא ומגה בית.

ארגוני הנוער בבת-ים הדליקו נר ראשון של חנוכה ונרות זיכרון צילום שלום אלזם (2)

חניכי תנועת הנוער הדליקו נר ראשון של חנוכה ונרות זיכרון למען החטופים, תלו סרטים צהובים ברחבי הטיילת והכינו מייצגים למען החטופים אותם הניחו ליד חנוכיית הזיכרון בטיילת.

ארגוני הנוער בבת-ים הדליקו נר ראשון של חנוכה ונרות זיכרון צילום שלום אלזם (1)

בסיס החנוכייה הינו באורך 18 מטר וקניה באורך 5 מטר כל אחד. הקנים מורכבים ממסכי לד ענקים שעל גביהם מוצגים לאורך כל היום וללא הפסקה תמונות החטופים. בנוסף, בתחתית החנוכייה מוצג שלט ענק עם הכיתוב: "מחכים לכם בבית, עם ישראל חי".

ארגוני הנוער בבת-ים הדליקו נר ראשון של חנוכה ונרות זיכרון צילום שלום אלזם (4)

צילומים: שלום אלזם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות