n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: אחרי 30 שנה, בית המרקחת הוותיק לא מכבד מרשמים של חברי קופ"ח כללית

ראשל"צ: אחרי 30 שנה, בית המרקחת הוותיק לא מכבד מרשמים של חברי קופ"ח כללית

חברי קופת חולים כללית שמתגוררים בשכונת קריית ראשון נדהמו לגלות לאחרונה כי בית המרקחת הוותיק בשכונה לא מכבד את המרשמים שלהם, והם נאלצים לנסוע מחוץ לשכונה. כללית: "אנו פועלים להוספת בית מרקחת הנמצא בסמוך לשכונה"

בית המרקחת. צילום פרטי
בית המרקחת. צילום פרטי

בית המרקחת ברחוב החלמונית 20 בקריית ראשון הוא בין הוותיקים בעיר ועד לתקופה האחרונה נתן שירות לכל קופות החולים, ביניהם קופת חולים כללית, אלה שלפני מספר ימים נדהמו תושבי השכונה כי המקום אינו מכבד מרשמים של כללית.
דורית תושבת השכונה מעל 20 שנה מספרת כי הבעיה הגדולה היא שאין עוד בית מרקחת בשכונה, אלא אם נוסעים לקופ"ח שבסניף כרמים שהוא מאד עמוס:
"הסופר פארם בשער ראשון שבתחנת מרכזית החדשה שהוא הכי קרוב לשכונה, לא מכבד מרשמים של כללית, וכך יוצא מצב שאין ללקוחות של כללית היכן לקבל את המרשמים, זה פשוט לא בסדר, מבוגרים, זקנים וגם לזוגות צעירים עם ילדים, צריכים לנסוע למקומות אחרים, איפה השירות של הכללית? למה את של כל קופות החולים מכבדים?".  בשיחה עם "גל גפן ראשון לציון" מסביר איציק בעל בית המרקחת כי הסיבה היא שבית המרקחת הפסיד כסף על מתן השירות לחברי קופת חולים כללית. "במשך תקופה ארוכה לא רק שלא הרווחנו אלה הפסדנו כסף, צריך להבין שעלות הרוקחים והמקום לעומת הרווח מהמרשמים של כללית היא בסופו של דבר הפסד עבורנו, עבדנו שנים יחד עם הקופה אבל החלטנו להפסיק רק מעניין כלכלי, אנו ממשיכים לכבד את המרשמים של שאר הקופות וליבנו עם הלקוחות, אבל זה המצב, בפארמים הגדולים מחזיקים את כל הקופות כי מחפשים תנועה, אנחנו לא מקום גדול ולא יכולים להתנהל ככה".

מקופת חולים כללית נמסר בתגובה לדברים כי: "לצערנו בית המרקחת החליט להפסיק את ההתקשרות עם כללית. אנו פועלים להוספת בית מרקחת הנמצא בסמוך לשכונה, להסכם ניפוק מרשמי כללית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות