n
דף הבית / חדשות בת-ים / נכון לבוקר יום ראשון, חופי הים של בת ים נשארים פתוחים לרחצה

נכון לבוקר יום ראשון, חופי הים של בת ים נשארים פתוחים לרחצה

שתי אזעקות בבת ים נשמעו בסוף השבוע. בעיר שומרים על "שיגרה זהירה" וקוראים לתושבים לשמור על הנחיות פיקוד העורף. על כל המקלטים בבניינים המשותפים, להיות פתוחים. חופי הים בבת ים, פתוחים לרחצה

צביקה ברוט צילום דף פייסבוק צביקה ברוט
צילום מדף הפייסבוק של צביקה ברוט

בעקבות מבצע "עלות השחר", ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, קיים הערכת מצב בשעות הלילה (בין שבת לראשון) יחד עם גורמי הביטחון. בעיר הופעלה האזעקה פעמיים בסוף השבוע האחרון כאשר טיל אחד נפל בעומק הים בין תל אביב לבת ים ולא סיכן אף אחד.

גני הילדים המיוחדים שפועלים גם בימים אלו, ימשיכו לפעול כרגיל בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

חלק ממרכזי היום לקשיש לא יופעלו, אך צוותי הרווחה של העירייה, יגיעו אל ביתי הקשישים וייתנו מענה במקומות בהם לא יופעלו המרכזים.

בעירייה מסתכלים קדימה להמשך השבוע ואירועי הקיץ שמתוכננים להיות. נכון לעכשיו, הפסטיבל שאמור להתקיים בימים רביעי וחמישי על חוף הים יתקיים כרגיל, אך החלטה סופית תתקבל רק בהערכת מצב שתתקיים סמוך לאירוע.

כל המקלטים הציבוריים נפתחו עוד לפני כניסת השבת והשירות הפסיכולוגי פתח מוקד מיוחד להורים שמתמודדים עם חרדות הילדים. 

נכון ליום ראשון בבוקר ובניגוד להנחיות בראשון לציון, חופי הים בבת ים נשארים פתוחים לרחצה, אך כאמור הכוננות גבוהה וייתכנו שינויים על פי הערכות מצב שיתקיימו בהמשך. צוותי החירום בעיר נמצאים בכוננות גבוהה ומוכנים לכל תרחיש, אך כרגע אין שום הנחיות מיוחדות מפיקוד העורף.

ראש העיר צביקה ברוט, הרגיע את תושבי דרום העיר שהתלוננו שהאזעקות נשמעות חלש ועדכן כי כבר בימים הקרובים יותקן שם צופר חדש שיפתור את הבעיה. מוקד 107 של העירייה, עובד 24/7 לטובת תושבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות