n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מיוחד ליום האהבה: אהבה סטייל קובה

מיוחד ליום האהבה: אהבה סטייל קובה

היא טסה לקובה כדי ללמוד ריקוד, הוא היה מורה לריקוד. הוא הציע לה נישואים ביורודסני, היא השיבה בחיוב. שלוש פעמים הם התחתנו: בקפריסין, בישראל ובקובה והביאו לעולם שתי בנות. לרגל יום האהבה היא מספרת עד כמה נאנו רומנטיקן, מה הוא אוהב בישראל ואיזה חלום הם עומדים להגשים בקרוב

WhatsApp Image 2023-02-14 at 09.32.06
צילום: rey cuba

 

זמן קצר אחרי שירותה הצבאי טסה בת חן אצ'ווריה לקובה. "הלכתי לחפש מורה לריקוד", היא משתפת. "הכרתי את נאנו, שהיה מורה לריקודים קובניים".

ובאותו רגע הבנת שזה זה?

"זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון", מספרת בת חן, תושבת ראשון לציון. "אחרי 3 שבועות של היכרות פתאום ביום אחד הבנתי שאני מאוהבת בו. מסתבר שגם הוא רצה בי. באחד הערבים בסנטיאגו דה קובה התקיים פסטיבל. יצאתי לחפש אותו ברחובות ואז הבנתי שאני מאוהבת בו".

כיום היא בת 34. נשואה לנאנו, אמא לשתי בנות, סלנה ולוסיה, והם מתגוררים בראשון לציון. "הוא כבר 10 שנים בישראל", היא מספרת.

איך הבנת שנאנו הוא האחד?

"ראשית, לא היה לי מחסום שפה כי ידעתי לדבר ספרדית לפני כן. אני בחורה ביקורתית כלפי גברים ותמיד היה בגברים משהוא שאמר לי 'לא'. כשהכרתי את נאנו לא היה שום 'לא', הכל בו היה כן. כל מה שהיה ויש בו אהבתי. הוא בחור עם נשמה של זהב, ג'נטלמן ברמות, מכבד, טוב לב וגבר גבר. מי שמכיר את נאנו יודע על מה אני מדברת. הוא בחור שכולם אוהבים".

עד כמה הוא רומנטיקן?

"הכי רומנטיקן בעולם. למשל, בכל פעם שאני עושה גבות, הוא מסתכל ממש ואומר 'וואו, ממש יפה'. קבוע. בכל פעם שאנחנו יוצאים – לא קרה פעם אחת שהוא לא אמר לי 'איזו יפה אני'. הוא תמיד ישאיר לי את הביס האחרון אפילו אם זה שלו. תמיד ידאג לי, יעשה בשבילי, מהסופר גברים האלה שהם הכי ג'נטלמנים שיש גם אחרי 10 שנים יחד".

הצעת הנישואין, מספרת בת חן, היתה מיוחדת. "הוא הציע לי נישואין ביורודיסני בפריז. ברור שהשבתי בחיוב. התחתנו 3 פעמים פלוס חינה מרוקאית אותנטית".

שלוש פעמים? תפרטי.

"התחתנו בקפריסין, וזו היתה החתונה הרשמית. היה מושלם! הכי רומנטי שיש. על הים עם משפחה מצומצמת. לאחר מכן, התחתנו בארץ עם המשפחה שלי. זה היה באולם אירועים. אני בניתי את הטקס ובת דודה שלי הנחתה אותו. היה מושלם! ובפעם השלישית התחתנו בקובה ועשינו מסיבה עם המשפחה שלו. גם אמא שלי ודודים שלי הגיעו".

מה הוא חושב על ישראל? על הישראלים?

"נאנו מטורף על ישראל. אין מקום אחר בעולם שאנחנו רוצים לגור בו שזה לא ישראל.

עם כל הדברים הלא פשוטים שיש כאן (פיגועים וכו') עדיין, האנשים החמים והאווירה  מזכירה מאוד את קובה.

"נאנו השתלב פה מאוד מהר כי הוא עושה מה שהוא אוהב שזה לרקוד. יש לו המון תלמידים שהולכים אחריו באש ובמים. הוא מנטור ומשנה חיים של הרבה אנשים".

WhatsApp Image 2023-02-14 at 10.00.25
צילום: גלינה פוטוגלי

את ממשיכה לרקוד?

"כן, גם אני רוקדת. היום קצת פחות כי יש לנו את הילדות שלנו. שנים שאנחנו חולמים להרים מופע ולפני חצי שנה החלטנו שזהו הגיע הזמן ואנחנו עושים את זה".

לבני הזוג יש אקדמיה לריקודים קובניים בשם "נאנוצ'ה". על המופע שיעלה ב-2 במרץ בראשון לציון, היא מספרת: "במופע יהיו ריקודים אותנטיים מאוד מאפרו קובני, סון, סלסה ועד רגאטון. יופיעו התלמידים שלנו ועוד רקדנים קובניים ולטינים שחיים כאן בארץ וגם זמרתי קובנית".

ומבחינתך, זה חלום שהתגשם?

"האקדמיה לריקודים קובניים מאוד מצליחה. שנים חלמנו להרים מופע תרבות קובני שמציג את הריקודים הקובניים, את השירים וגם את הסיפורים העסיסיים על קובה, על ההיסטוריה ועל הקשר הבלתי נפרד בין הריקודים לבין התרבות וחיי היום יום שלהם. והנה סוף סוף אנחנו מגשימים לעצמנו את החלום".

https://nanoche.lineapp.co.il/p/show לינק לרכישת כרטיסים

2.3.23 בשעה 19:30 אודיטוריום בית ספר רביבים, ראשון לציון.

WhatsApp Image 2023-02-14 at 10.00.28
צילום:rey cuba

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות