n
דף הבית / בת ים / מפקד פיקוד העורף התארח בחמ"ל בת ים

מפקד פיקוד העורף התארח בחמ"ל בת ים

מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא, היה אורחו של ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, בחמ"ל העיר. התרגיל הצבאי במטווח 24 יימשך גם במהלך השבת

צביקה ברוט רפי מילוא צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

הערכת מצב התקיימה אחר הצהריים (חמישי) בחמ"ל החירום בבת ים, שם התארח מפקד פיקוד העורף- האלוף רפי מילוא, אשר לקח חלק בהערכת המצב ושיבח את התנהלות העירייה במצב החירום המתמשך.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "אירחנו בחמ״ל החירום העירוני החדש שלנו את מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא. האלוף הגיע להשתתף בהערכת מצב ושיבח את ניהול מצב החירום בבת-ים. הוא ציין את העובדה שרשויות אחרות אף לומדות מבת-ים כיצד לבצע צעדים באופן עצמאי כדי להתמודד עם אתגרי המלחמה, מבלי להמתין לממשלה.במהלך הדיון סיכמנו על האצת פעילות המיגון במבני הציבור נגד טילים ורקטות, הגדלת המשאבים שמעמידה העיריה לביטחון, וחיזוק הטיפול במפונים המתארחים בבת-ים."

עדכונים נוספים מהערכת המצב: גם היום (חמישי) צה״ל מקיים תירגולי תחמושת בבסיס הצבאי ״מטווח 24״ הסמוך לגבול בת-ים-ראשל״צ. כתוצאה מכך הצבא עדכן שייתכן ויישמעו בשעות הקרובות קולות נפץ. מדובר בתרגיל בלבד. במקרה של ירי אמת, תישמע אזעקה כרגיל.

אימון יחידת עוקץ: בהמשך לשיתוף הפעולה שלנו עם הצבא, לוחמי יחידת עוקץ מקיימים ביומיים הקרובים אימון בבניין נטוש בעיר. ראש העיר אישר לקיים את האימון גם במהלך השבת, כדי להשלים אותו בטרם ייכנסו הלוחמים לרצועת עזה. האימון יהיה שקט, ללא ירי או הפרעה לסביבה, אך תראה תנועה ערה של לובשי מדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות