דף הבית / חדשות העיר ראשי / החברה לבטחון קוראת לתושבים לחדש תווי חנייה דרך אתר האינטרנט

החברה לבטחון קוראת לתושבים לחדש תווי חנייה דרך אתר האינטרנט

מדרכות כחול לבן

יותר מעשרים אלף תושבים פקדו השנה את החברה לבטחון במטרה לחדש תו תושב. בחברה לבטחון מבהירים כי ניתן לחדש בקלות ובמהירות באתר האינטרנט של החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת www.rlz-bitachon.co.il. אם מדובר בחידוש, אין צורך בהזנת מסמכים אלא רק בתשלום חמישה שקלים באמצעות כרטיס האשראי.

אפשרות נוספת לחידוש ללא כניסה לאתר, ניתן באמצעות שליחת הבקשה וצירוף מלוא המסמכים הנדרשים להנפקת תו החנייה וצירוף עלות הנפקת התו, למשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון.

כך או כך, מרגע שהתו מאושר נשלח מסרון לתושב שרכבו מוזן במערכת, גם מבלי שהתו מודבק לשמשה. ברגע שמתקבל התו, מומלץ להדביקו לשמשה. תו חנייה מקנה לתושב הטבות לחנייה בחינם במדרכות הצבועות כחול לבן וכן לדיירים המתגוררים באזורים בהם החנייה מוגבלת לדיירי הרחוב בלבד.

סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי, המחזיק בתיק החברה לבטחון, אמר: "החברה לבטחון מטמיעה מערכות דיגיטליות ומנגישה שורה של פעולות בפורטל החברה לבטחון, המטרה היא לקצר את התהליכים ולהנגיש את השירותים לתושב". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "את חידוש התו באתר האינטרנט ניתן לעשות מכל מקום ובכל שעה. אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים".

על פי הקריטריונים, על מבקש התו להיות תושב העיר, שבבעלותו או שבהחזקתו הבלעדית כלי רכב פרטי או מסחרי שמשקלו הכולל עד 4 טון. כמו כן יש להגיש מסמכים מאמתים כמו עותק מצולם של תעודת הזהות בצירוף הספח, שבו רשומה כתובת מגורים עדכנית בראשון לציון. וכן עותק מצולם של רישיון רכב תקף על שם המבקש.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות