n
דף הבית / בת ים / מהפכת החניונים של בת ים

מהפכת החניונים של בת ים

על פי תוכנית החניונים של העירייה, עד קיץ 2025 תסתיים הקמתם של מספר חניונים תת קרקעיים שיפתרו את מצוקת החניה בתוך השכונות בבת ים

חניון תת קרקעי צילום PIXABAY
צילום PIXABAY

הרעיון עליו תתבסס התוכנית, הוא חניונים תת קרקעיים מתחת לגינות ציבוריות ברחבי בת ים. הגן הראשון תחתיו יוכרז חניון תת קרקעי הוא גן הניצחון על שם יצחק רבין.

ראש העיר צביקה ברוט: "הבעיה המרכזית בנושא חניה היא היעדר שטחים. מי שיגיד שיש לו פתרון קסם – פשוט ישקר. לכן התחלנו לעבוד לפני שלוש שנים על חניונים תת-קרקעיים שכונתיים – שייחפרו מתחת למספר גינות ברחבי העיר.

החנייה תשמש אך ורק את דיירי האזור והעיר, על מנת להקל על מצוקת החנייה בנקודות העמוסות ביותר בעיר. לקח לנו כמעט שנתיים לשכנע את המדינה שתאפשר לנו לחפור מתחת לגינות, לאחר שהוכחנו שלא תהיה פגיעה בצומח. להיפך – הגינה תעבור שדרוג, והתושבים יהנו פעמיים.

אחרי גן הניצחון בו תתחיל מהפכת החניונים, יוכרזו חניונים נוספים בקרוב. שלב התכנון יוצא לדרך עכשיו. תאריך סיום משוער: קיץ 2025"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. עקב הפעלת הרכבת הקלה נוצרה בעיית חנייה קשה בחנייה של הקאנטרי קלאב.
    אנשים מכל האזורים מסביב, כולל ראש"לצ, מחנים שם את מכוניותיהם ועולים על הרכבת לכיוון תל אביב. מצויין! אבל מה עם מנויי הקאנטרי? עכשיו אין להם חנייה.

  2. אפשרי לבנות חניה בגובה , יש מתקן כזה בנו בעיר חולון. הרכב נכנס למתקן דומה לקרוסלה ,שעולה לגובה , זה תופס פחות מקום ואין צורך לחפור באדמה , שעלויות יותר יקרות.

  3. למה לא מתחילים בגינת דקר .הרי עכשיו היא בשיפוץ מה הטעם להרוס פעמיים גם ככה מאז הרכבת סבלנו ואין חניות

  4. רעיון מעולהההההה אבל למה לא מתחילים בגינת דקר .הרי עכשיו היא בשיפוץ מה הטעם להרוס פעמיים גם ככה מאז הרכבת סבלנו ואין חניות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות