n
דף הבית / בת ים / כל אירועי יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל שיתקיימו בבת ים

כל אירועי יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל שיתקיימו בבת ים

עיריית בת-ים מפרסמת באופן רשמי את תוכנית הענק לחגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל. האירועים יחלו בערב יום שלישי, 25.4 החל מהשעה 20:00 בכל רחבי העיר במספר במות.

פסטיבל בת ים 1 קהל צילום אבי מועלם דוברות בת ים
צילום ארכיון: אבי מועלם, דוברות עיריית בת ים

העיר בת ים חוגגת את יום עצמאות ברחבי כל העיר בחגיגות שלא נראו כמותם בעיר. הבמה המרכזית תערך באמפי פיס, שדרות העצמאות 2, ובה יופיעו הכוכבים הגדולים אודיה, שלומי שבת, גיא ויהל ונתן גושן.

שלומי שבת צילום גבריאל בהרליה

שלומי שבת- צילום: גבריאל בהרליה

בנוסף ייערכו חגיגות גדולות גם בשכונות:

בבמה ברמת הנשיא בגינת הלנה ראפ, רחוב אנה פרנק 23, ייערכו מופעים של כוכבי הילדים: "זוהר לא הספקתי", עופר ומאור לצד פעילויות לכל המשפחה, דוכני משחק והפעלות, בובות ענק ומוזיקה מקפיצה.

אודיה צילום טל עבודי

אודיה- צילום: טל עבודי

ברחבי העיר יהיו חגיגות נוספות בבמות נוספות:

בבמה בתחכמוני, רחוב הרצל 58, בשיתוף המועצה הדתית וגרעין גדי, ייערך מופע של להקת עניין אחר, מתנפחים, דוכני משחק, קיר צביעה ואטרציות לילדים. מותאם לציבור הדתי.

בבמת עקיבא, בשכונת עמידר, תתקיים הופעה של להקת חווית הים לצלילי הבוזוקי לצד הפעלות לכל המשפחה.

בטיילת תוצב גם במה לציבור העולים שם ייערכו מופעי להקות: פרחי ישראל, מג'יק, והזמרים אנטולי ליין, אנה פישקין, דנה קורזינר, לב אלגרדט ורודני רוסלן. לאורך הטיילת תערך הרקדת ריקודי עם, של גיל בן הרוש, תיאטרון רחוב, מסיבה ישראלית ומתחם מזון שיוצב בחניון הסלע הצפוני.

השנה הוחלט כהתחשבות בהלומי הקרב ובבעלי החיים לצמצם את מספר מופעי הזיקוקים ולקיים אחד בלבד, ובנוסף לקיים לראשונה מופע רחפנים ייחודי ומרהיב!

למחרת, ביום העצמאות 26.4 יתקיים אירועי אירוע ייחודי למשפחות ילדים עם צרכים מיוחדים ברחוב גנרל קנינג 10 אזור התעשייה | בין השעות -10:00-17:00. מתחם מנגלים מגודר ושמור למשפחות ילדים עם צרכים מיוחדים בלבד ייערך במדשאה.

בנוסף, ייערך מופע של קווין רובין, מתנפחים, סדנאות, עמדות צמות פעילויות לכל המשפחה. הכניסה תתאפשר ברישום מראש בלבד בלינק: https://www.coing.co/u/d7b728f7ad

ראש העיר צביקה ברוט: "זה הזמן לצאת לחגוג ולהנות בציון 75 שנים לעצמאותה של מדינת ישראל, לשים בצד את כל המחלוקות וביחד לצאת לחגוג כקהילה חזקה, כעם חזק! ברחבי כל העיר בשכונות ובטיילת יערכו מופעי ענק לכלל התושבים! אנו שמחים להביא לבת ים השנה את המופעים הגדולים ביותר של הכוכבים הגדולים!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות