n
דף הבית / בת ים / חשד לרשלנות רפואית שהובילה למותה של דיירת דיור מוגן בבת ים

חשד לרשלנות רפואית שהובילה למותה של דיירת דיור מוגן בבת ים

בת ה-77 התלוננה בפני אחות הדיור המוגן בבת ים על קוצר נשימה קשה, אך פונתה לבית החולים רק לאחר שעה. היא הגיעה מחוסרת הכרה ומותה נקבע בסמוך לאחר הגעתה לבית החולים

סטטוסקופ צילום אילוסטרציה PIXABAY
אילוסטרציה: PIXABAY

תחילת האירוע הטראגי בחודש נובמבר 2021. האישה כבת 77 שהתגוררה בדיור מוגן בבת ים משנת 2016, התלוננה בפני האחות במתחם על קוצר נשימה שמלווה בשיעול שלא מפסיק. היא קיבלה טיפול מקומי, אך המשיכה להשתעל. מספר ימים לאחר מכן, חזרה אל האחות עם קוצר נשימה קשה, אך האחות התעכבה עם הפנייה לטיפול נמרץ במשך שעה.

צוות ניידת טיפול נמרץ, הגיע אל המקום ונתן טיפול ראשוני לאישה. היא הובהלה אל בית החולים אליו הגיעה כשהיא כבר ללא הכרה. בבית החולים נערכו ניסיונות הנשמה שלא צלחו ולבסוף נאלצו לקבוע את מותה. 

לאחרונה הוגש לבית המשפט תביעת רשלנות רפואית כנגד הדיור המוגן בבת ים בו התגוררה האישה ובחוות הדעת שצורפה לתביעה נקבע כי הצוות הרפואי התרשל בטיפול במנוחה. מומחה שבדק את המקרה קבע כי הנתבעים ככל הנראה אחראיים למותה של האישה בטרם עת ושהמוות היה יכול להמנע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות