n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גם להם מגיע: וועדה חדשה בעיריית ראשל"צ – "הוועדה לטיפול בבעלי חיים"

גם להם מגיע: וועדה חדשה בעיריית ראשל"צ – "הוועדה לטיפול בבעלי חיים"

חברת המועצה קרן דנה תהיה יו"ר הוועדה ואיריס חזן בתפקיד, מ"מ יו"ר הוועדה. חזן: "מספר התושבים גדל וכן גם בעלי החיים בעיר, לכן נדרש הצורך לתת מקום והתייחסות אישית גם אליהם"

איריס חזן ורז קינסטליך
איריס חזן ורז קינסטליך

לראשונה בראשון לציון, בעלי החיים בעיר קיבלו מנדט, בימים אלה הוקמה וועדה עבור רווחתם תחת המטרייה של עיריית ראשון לציון.
הוועדה תטפל במגוון תחומים, ביניהם, נהלים ומדיניות שישנו את פני היחס בעיר לבעלי החיים, כאשר חברת המועצה קרן דנה תהיה יו"ר הוועדה ואיריס חזן בתפקיד, מ"מ יו"ר הוועדה.
חזן שמוכרת בעיר במגוון תחומים ביניהם נושא בעלי החיים ויזמה את נוהל גורי מנוע https://bit.ly/3iuDiji

וכן יוזמות רבות בתחום, סיפרה ל"גל גפן" ראשון לציון על הרעיון שהוביל לפתיחת הוועדה: "זה לא סוד שאני פעילה בעיר למען בעלי החיים ומכיוון שהעיר גדלה, מספר התושבים גדל וכן גם בעלי החיים בעיר, לכן נדרש הצורך לתת מקום והתייחסות אישית גם לנושא הנ"ל, מכאן התגלגל הרעיון להקים את הוועדה שתעסוק בכל הקשור לבעלי החיים בעיר".

על איזה בעלי חיים מדובר?

"בראשון לציון יש מגוון בעלי חיים, סוסים, כלבים, חתולים, בעלי כנף וחיות בר שונות. לחלקם הגדול אין בעלים שידאגו להם והם נתונים לחסדי הפעילים החברתיים שלא פעם נותרים ללא מענה ומחוסרי תקציב שפועלים בכמה מישורים כגון, חילוץ, מתן עזרה רפואית, אומנות ואימוצים".
חזן מספרת כי הרעיון להקים את הוועדה התחיל לפני כשנתיים וחצי: "פניתי מספר פעמים בנושא לראש העיר רז קינסטליך, שנבחר זמן קצר לפני זה, והסברתי לו שיש צורך בוועדה הזו, עד אז לא היתה התייחסות נרחבת לכל נושא בעלי החיים בעיר, ולא פעם פניות היו נשארות ללא מענה, אני שמחה שהוועדה יצאה לפועל ואני רוצה להודות לראש העיר שלנו שיש בו חמלה והבין את הצורך בהקמת הוועדה".

ראש העיר רז קינסטליך התייחס לוועדה החדשה שהוקמה ומסר: "העירייה דואגת ומטפלת רבות בזכויות וברווחת בעלי החיים בעיר. על מנת להעמיק אף יותר את הטיפול בנושא, החלטתי ליזום לראשונה בעירייה ועדה שמטרתה לדאוג לכל האספקטים הקשורים לרווחתם של בעלי החיים ובעליהם.הוועדה היא וועדה מייעצת וכמו כן בקרוב יהיו עוד המון בשורות בנושא ההולכים על ארבע".

חברת המועצה קרן דנה יו"ר הוועדה מסרה : בוועדה העירונית, יישבו אנשי מקצוע ונציגי ציבור, כאלו שמעוניינים לשפר את מצב בע"ח בעיר ולייצג את זכויותיהם, גם לאוכלוסיית בעלי החיים מגיע ייצוג . הוועדה תדון בפרויקטים המקדמים את רווחת בע"ח בעיר, הסדרת נושא בע"ח בעיר, כלבייה עירונית, טיפול העירייה בבע"ח ועוד. נעלה רעיונות, יוזמות והצעות בנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. כל הכבוד לאותה גברת חזן על ההתחשבות והחשיבה ממקום של חמלה על בעלי חיים.
    והכי חשוב כל הכבוד לראש העיר התותח שרואה לנכון להקים ועדה שכזו.

  2. עופר שרעבי

    הרבה כלום ושום דבר כותרות ריקות להקת המעודדות נהיו נציגי ציבור עלק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות