דף הבית / חדשות העיר / פירצה קוראת לגנב

פירצה קוראת לגנב

חושבים להשאיר את הרכב מונע רק לדקה? כדאי שתחשבו שוב

רונן דמארי

ביום שישי האחרון הוזעקו שוטרי תחנת ראשון לציון לאירוע באזור התעשייה החדש בעיר, במהלכו נגנב רכב פרטי שהושאר על ידי בעליו ללא השגחה למשך מספר דקות כאשר הוא מונע.
ככל הנראה, בעליו של הרכב שביקש לערוך קניות במאפייה סמוכה, לא מצא מקום חניה מתאים והשאיר את רכבו מונע. אלא שמיד כאשר הוא נכנס לבית העסק, זינק אל עבר הרכב גבר בשנות השלושים לחייו, התיישב במושב הנהג והחל לנסוע עם הרכב מהמקום.
למזלו של בעל הרכב, עוברים ושבים ונהגים אחרים ששהו במקום באותה העת, גילו אזרחות טובה ודלקו אחר הרכב שנגנב ממש מול עיניהם. במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה בכדי לאגף את החשוד שניסה להימלט.
בסופו של דבר האזרחים הצליחו למנוע מהגנב להמשיך בנסיעה והשתלטו עליו, כאשר השוטרים אזקו אותו והובילו את החשוד לתחנה.
במהלך החקירה התברר כי החשוד, 33, מעולם לא הוציא רישיון נהיגה וכי הוא ניסה לגנוב את הרכב כאשר הוא תחת השפעת אלכוהול. בסיום חקירתו הובא החשוד לדיון בפני שופט בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה ומעצרו הוארך בארבעה ימים. החקירה נמשכת במשטרת ראשון לציון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות