n
דף הבית / חדשות בת-ים / הכירו את מצטייני מד"א של חולון ובת ים

הכירו את מצטייני מד"א של חולון ובת ים

המתנדבים והעובדים המצטיינים של מד"א, קיבלו אות הוקרה מיוחד ממנכ"ל הארגון, אלי בין - על פועלם ותרומתם לארגון. רונן כהן מחולון וסמדר מזרחי מבת ים, הם שניים ממצטייני השנה האחרונה

רונן כהן אלי בין צילום דוברות מדא
רונן כהן מקבל את פרס המצטיין הארצי- צילום: דוברות מד"א

השנה, לאחר התמודדות הארגון מול משבר הקורונה, הטקס המסורתי שב למתכונת פיזית והתקיים באודיטוריום בבניין שירותי הדם החדש של מד"א ברמלה. לאירוע, שנפתח בדברי ברכה של סמנכ״ל מינהל ורכש במד״א צביקה בנדיק, הגיעו 29 מצטייני השנה של הארגון ובני משפחותיהם, בנוכחות מנכ"ל הארגון, מנהלי המרחבים ובכירים נוספים.

רונן כהן (58) מחולון קיבל את אות העובד המצטיין הארצי. רונן הצטרף למד"א בשנת 1987 ובשנת 1997 סיים את קורס הפרמדיקים. בעל ידע מקצועי נרחב המהווה דוגמה למתנדבים והעובדים הצעירים, לרונן מוסר עבודה גבוה, רוח התנדבות, אכפתיות ומסירות רבה למגן דוד אדום ולאנשיו. רונן מטפל ומנהל את נושאי השירות הלאומי בתחנת תל אביב, הכשיר וחנך דורות רבים של פרמדיקים במקצועיות רבה והוא מהווה דוגמה ומודל לחיקוי בקרב מתנדבי ועובדי המרחב

עובדת מצטיינת אגף לוגיסטיקה של מד"א סמדר מזרחי, בת 59 תושבת בת ים. מנהלת את משרד מחלקת תחבורה ורכב ומחלקת קצב"ת ארצי במקצועיות רבה. מעבר לשעות העבודה הרבות, סמדר מבצעת את עבודתה במסירות ואהבה גדולה, מגלה יוזמה ופועלת לשיפור וייעול שיטות העבודה.

סמדר מזרחי אלי בין צילום דוברות מדא

צילום: דוברות מד"א

יו"ר ועדת אות ועיטור, חיים דגן: "במהלך השנתיים האחרונות, בהן העולם כמעט ועמד מלכת בגלל משבר הקורונה – אנו במד"א גדלנו והתעצמנו, עמדנו בפני משימות לאומיות גדולות ומורכבות ויכולנו להן. גדלנו בכל פרמטר אפשרי: בכמות, באיכות ובטכנולוגיה. יש אנשים שמחכים שהעולם ינוע ויש אנשים כמוכם שמניעים את העולם. מי ייתן ונמשיך תמיד להיות בצד הנותן".

ד"ר אלי יפה, סמנכ"ל קהילה במד"א: "יש כאן נבחרת שיש לה הרבה מאד שחקני ספסל ומערכת שלמה שתומכת וכולם ראויים ומצוינים. יש אדם הקונה את עולמו במעשה אחד. אתם קונים את עולמכם יום יום, שעה שעה באינספור מעשים. כל בוקר וערב, אתם עושים שוב ושוב למען הצלת חיים ועושים זאת במצוינות – זה דבר גדול. תודה לכם על מה שאתם עושים ועל מה שעוד תעשו".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "עבודתכם ומעשיכם נעשים במשך כל ימות השנה, על מנת להציל חיים. כשאני רואה אתכם מגיעים למשמרת ולתחנה, אני מעריץ אתכם ואת העשייה המבורכת שלכם. זהו רגע מיוחד ומרגש למשפחת מד"א, שכן ערך הצלת החיים הוא פסגת חיינו, זהו ערך עליון וחשוב מאין כמוהו. זהו רגע מרגש עבור כולנו ותרומתכם לחברה הישראלית הנה יוצאת דופן ומשמעותית במיוחד. עלו והצליחו".

מצטייני מגן דוד אדום 2021 צילום דוברות מדא

כל המצטיינים לשנת 2021- צילום: דוברות מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות