n
דף הבית / בת ים / החל מיום שני פעילות בתי הספר בבת ים תחזור בהדרגה רק להורים המעוניינים בכך

החל מיום שני פעילות בתי הספר בבת ים תחזור בהדרגה רק להורים המעוניינים בכך

רקטה טיל רסיס חוף צילום דוברות עיריית בת ים

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, קיים הערכת מצב נוספת במוצאי שבת וזה העדכון שלו לתושבים: 

אתרי הבניה: "לאחר התייעצות בין ראשי הערים של בת-ים, ראשל״צ, רמת גן, גבעתיים ורחובות, ולאחר הערכת מצב שקיימתי עם גורמי הביטחון השונים, החלטנו במשותף להאריך בשלב זה את האיסור על פתיחת אתרי בניה. חשוב לציין שאין כרגע שום התרעה או סכנה מיידית בכך. עם זאת, חשבנו שנכון להגביר את תחושת הביטחון של הציבור ולצמצם את החיכוך, ולכן הארכנו את סגירת אתרי הבניה בשלב זה. קבלנים שיפתחו בכל זאת ללא תיאום, כפי שנעשה בשבוע החולף, יהיו צפויים לקנסות כבדים ולסנקציות מצד העיריות."

פעילויות בית ספריות: "כפי שציינתי בסוף השבוע, אנו מאמינים שטרם בשלה השעה לחזור ללימודים. לכן בשלב זה אין חזרה סדירה לבתי הספר, למרות שפיקוד העורף מאפשר זאת. עם זאת, החל מיום שני נציע פעילויות בית ספריות לילדים שהוריהם מעוניינים בכך. הגננות, ומנהלי ומנהלות בתי הספר, יודיעו להורים מהי מתכונת הפעילות המתוכננת בכל מוסד, והיא תכלול בכל יום מספר קטן יחסית של כיתות, בהתאם לגודל המרחבים המוגנים. במקום יהיו גם פסיכולוגים שיאפשרו לילדים שלכם, אם תרצו בכך, לשוחח עם גורמי מקצוע כדי להפיג חששות."

פעילויות הפגה לילדים: "אנו ממשיכים להציע לכם, ללא תשלום, גם פעילויות הפוגה לילדים בשעות אחר הצהריים. הפעילויות מבוצעות במרחבים מוגנים ובתיאום עם פיקוד העורף. ההגעה היא ברישום מוקדם בלבד. מוזמנים להירשם כאן: https://www.coing.co/BatYam_shelters"

איסור רחצה בים: "במהלך האזעקה היום בעיר לא נרשמו נפילות בעיר, אבל רסיס גדול נחת על חוף הים של יפו (ראו בתמונה הראשית). לכן אני שב ומזכיר: הנחיות ההתגוננות אוסרות על רחצה בחופי הים בכל הארץ. בחופים לא ניתן לשמוע את האזעקות בצורה טובה וקשה להתגונן. אנא הקפידו על כך."

סיוע למפונים: "אנו ממשיכים לסייע לכ-100 משפחות המפונים מהדרום ומהצפון שנמצאות בעיר, ומקיימים עבורן פעילויות ייחודיות. בנוסף, הודיע אחד המלונות שעירית שדרות לא העבירה תשלום, ולכן התושבים התבקשו לפנות מחר את החדרים. מיד פנינו לשדרות והצענו לממן זאת עבורם, אך לשמחתנו התשלום הועבר והנושא נפתר. אנו ערוכים כעת לקלוט מאות מפונים נוספים מהצפון, אם נידרש לכך."

"נמשיך להיות פרוסים בכל רחבי העיר, ובכניסות אליה, עם מספר שיא של לוחמים ושוטרים, גלויים וסמויים, וכן שיטור עירוני וסיירים של העיריה. אני מזכיר שהמוקד העירוני 107 עומד לרשותכם בכל שעה. מאחל שבוע שקט לכולנו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות