n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רשימת אחדות חושפת את מקום הרביעי ברשימה: ילנה שוקר

רשימת אחדות חושפת את מקום הרביעי ברשימה: ילנה שוקר

מצטרפת חדשה לרשימת "אחדות" בראשות ראש העיר רחמים מלול – ילנה שוקר, אחת הדמויות המוכרות בספורט הרחובותי. ראש העירייה רחמים מלול: "שמח על הצטרפותה של ילנה לרשימה, מדובר באשת עשייה אמיתית, תחום הספורט בעיר ירוויח מכך" 

ילנה שוקר

סיעת "אחדות" בראשות ראש העיר רחמים מלול הודיעה היום (יום ד') על הצטרפותה של ילנה שוקר למקום הרביעי ברשימה.

שוקר היא דמות מוכרת בספורט הרחובותי ומאחוריה הישגים רבים במועדון השחייה וייסגל רחובות, שם היא מכהנת כיו"ר העמותה לקידום השחייה רחובות בהתנדבות מלאה שאינה גורעת מהישגיה – רבים מהשחיינים קוטפים פרסים מכובדים ברמה הלאומית והבינלאומית וכשהחלה את דרכה במועדון לפני 7 שנים הוא מנה 150 שחיינים וכיום הוא מונה 650 ילדי חוגים ועוד 100 ילדים שחיינים בנבחרות, כאמור חלקם עם הישגים מרשימים ביותר.

ילנה היא אם לשני ילדים – חייל בפיקוד העורף ותלמיד כיתה יא', היא עצמה מחנכת ומורה למתמטיקה בחטיבת ביניים מזה 18 שנים וכאמור הדבר אינו מפריע לה לנהל ביד רמה את מועדון השחייה שנחשב למוביל ברמה ארצית.

מיקומה במקום הרביעי שם על המפה את הצורך בקידום הספורט ברחובות, שנמצא בשנים האחרונות בהתפתחות מתמדת. עם בנייתם של האצטדיון העירוני, שיפוץ ושדרוג מתקני הספורט בוייסגל והקמת פארקים רבים בדגש על פעילות ספורטיבית, שוקר מתכוונת למנף את תחום הספורט בעיר ולהוביל אותו להצלחות והישגים על כל תחומיו.

ראש העירייה רחמים מלול: "הצטרפותה של ילנה לרשימה מהווה חותם נוסף בעשייה בתחום הספורט בעיר. בשנים האחרונות שמתי למטרה לקדם את כל ענפי הספורט, הדבר בא לידי ביטוי במתקני הספורט בפארקים, בשבילי ההליכה והריצה המשודרגים ברחבי העיר, בתוכניות האב השונות ובהן תוכנית האב לאופניים, בתמיכה באגודות הספורט ובבניית מתקנים ראויים ובהם מגרשי הכדורגל ובניית האצטדיון. ילנה היא האדם הנכון לקחת את תחום הספורט ולהעלות אותו רמה, כשאת התשתית לכך הנחנו בעבודה מאומצת בשנים האחרונות. ברוכה הבאה, בסיעת אחדות אנו מצפים לעשייה יחד!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות