n
דף הבית / בת ים / גני ילדים בבת ים יקבלו מרחבים מוגנים ניידים

גני ילדים בבת ים יקבלו מרחבים מוגנים ניידים

מרחב מוגן צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, הקצה מיליוני שקלים לרכישת ממ"מים (מרחבים מוגנים ניידים), שיתחילו להגיע בתוך זמן קצר ולהיות מותקנים בגני הילדים ברחבי העיר.

צביקה ברוט: "הנחיתי לתקצב 5 מיליון שקלים לצורך רכישה עצמאית של ממ״מים (מרחבים מוגנים ניידים) שמאושרים על ידי פיקוד העורף לשימוש בגוש דן, בניגוד למיגוניות שאינן מתאימות להגנה במרכז הארץ. במקביל הצלחנו לאתר ספקים אשר יציבו את בת-ים בראש רשימת ההמתנה על מנת שנקבל את הממ״מים במהירות ומבלי להמתין שבועות ארוכים.

המשמעות היא שבשבועות הקרובים נוכל מדי שבוע להכשיר גני ילדים נוספים לפעילות שוטפת, ובמקביל תהיה הגנה תקנית גם לתושבי שכונת הקראוונים לראשונה מאז שנות ה-90. בנוסף אנו בוחנים אפשרות להציב את הממ״מים בשכונות נוספות בעיר, בהתאם לאפשרויות ההנדסיות (לא בכל מקום זה מתאפשר, מבחינת בטיחות).

אני מבקש להודות למנכ״לית העירייה יודפת אפק ארזי על הובלת הנושא, ולגורמי המקצוע בעיריה אשר פעלו בהליך מהיר להשגת כל האישורים לנושא."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות