n
דף הבית / בריאות / ראשון לציון מעודדת רכישת דפיברילטורים

ראשון לציון מעודדת רכישת דפיברילטורים

העירייה פעלה מול מד"א ואיחוד הצלה בכדי לאפשר לוועדי בתים לרכוש ולהציב בבניינים משותפים מכשירי דפיברילטורים מצילי חיים במחיר מוזל של 2,700 שקל בלבד. מדובר במחיר שהוא זול משמעותית ממחיר השוק. כל המכשירים שיירכשו, ינוטרו ויוכנסו למאגר הדפיברילטורים של מד"א בכדי שבעת חירום יינתן מידע מדויק באשר למכשיר הקרוב ביותר.

רז קינסטליך דפיברילטור

בימים אלה יוצאת עיריית ראשון לציון בפיילוט לעידוד ועדי בתים משותפים בעיר לרכוש דפיברילטורים מצילי חיים במחיר מוזל של 2,700 שח בלבד. זאת, לאחר שהעירייה פעלה מול מד"א/איחוד הצלה, בכדי לאפשר לוועדי בתים לרכוש ולהציב בבניינים המשותפים את המפעמים (דפיברילטורים) במחיר מופחת ממחיר השוק.

כל הדפיברילטורים אשר יירכשו, ינוטרו ויוכנסו למאגר הדפיברילטורים של מד"א בכדי שבעת חירום יינתן מידע מדויק באשר למכשיר הדפיברילטור הקרוב ביותר.

חשוב לזכור: במקרה של התקף לב, כל שנייה היא קריטית, וכל דקה שחולפת ללא טיפול פוחתים סיכויי ההישרדות של החולה ב-7%-10%, ולכן הצבת הדפיברילטורים ברחבי העיר/בבתים משותפים היא קריטית. הדפיברילטור משמש כמכשיר החייאה בעת אירוע דום לב פתאומי, כאשר בזמן ההחייאה מכתיב המכשיר את קצב ההחייאה ומספק הוראות הפעלה קוליות וחזותיות בעברית – כך שהוא ניתן לשימוש גם לאנשים שאינם בעלי רקע רפואי.

כאמור, מדובר בפיילוט ראשוני ולכן מספר הדפיברילטורים לקנייה מוגבל נכון לעכשיו.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "הדאגה לבריאות התושבות והתושבים היא בראש סדר העדיפות שלנו. ראשון לציון היא העיר עם הכי הרבה דפיברילטורים במרחב הציבורי והפרטי, וכעת דאגנו כעת גם למחיר מופחת ואטרקטיבי עבור ועדי בתים שמעוניינים לרכוש מכשיר מסוג זה המציל חיים. מדובר במכשיר פשוט וקל לתפעול שבמצב אמת מספק טיפול ראשוני ומיידי ומגדיל משמעותית את הסיכוי לשרוד ולהשתקם, וכל בניין שירכוש את המכשיר יקבל גם הדרכה בחינם. אני קורא לערים נוספות לאמץ את היוזמה".

מעין פלח שדה, מחזיקת תיק עיר חכמה וחדשנות ופיתוח הון אנושי: "אין שאלה בדבר נחיצותו של מכשיר הדפיברילטור להצלת חיי אדם. לכן, דאגנו עבור התושבות והתושבים שלנו למחיר מוזל, על מנת שוועדי בתים משותפים יוכלו לרכוש את המפעמים במחיר מוזל ממחירי השוק ולהציל בכך חיים. מדובר במכשיר פשוט שכל אדם יכול להפעיל בקלות, ללא ידע רפואי קודם".

ועדי בתים משותפים שמעוניינים ברכישת המכשיר יכולים להשאיר פרטים בטופס המצורף בלינק ונציגי העירייה יחזרו אליהם: https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/d744b6. לאחר מכן, ההתקשרות מול מד"א ואיחוד הצלה מתבצעת ישירות.

דפיברילטורים לבניינים

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות