n
דף הבית / בת ים / גל החום הקיצוני: ארטיקים חולקו לעובדי הניקיון והמאבטחים בבת ים

גל החום הקיצוני: ארטיקים חולקו לעובדי הניקיון והמאבטחים בבת ים

עיריית בת-ים דאגה ליום נעים יותר וביצעה מהבוקר חלוקת ארטיקים לכלל עובדי הניקיון בשטח ולמאבטחי מוסדות החינוך שגם בימים חמים אלה עושים את עבודתם נאמנה.

חלוקת ארטיקים מצננים צילום דוברות עיריית בת ים (4)

על פי דיווח של השירות המטאורולוגי, בימים הקרובים ישנו עומס חום קיצוני שיתבטא במזג אוויר חם מהרגיל ועלולים להיות עומסי חום כבדים באזורים רבים.

בעקבות כך, עיריית בת-ים דאגה ליום נעים יותר עבור עובדי הניקיון ולמאבטחי מוסדות החינוך בעיר וביצעה מהבוקר חלוקת ארטיקים לכלל עובדי הניקיון בשטח ולמאבטחי מוסדות החינוך שגם בימים חמים אלה עושים את עבודתם נאמנה.

צילומים: דוברות עיריית בת ים

עם תחילתו של גל החול פירסמה עיריית בת-ים לציבור את הנחיות כבאות והצלה לישראל ומשרד הבריאות לימים אלו בכדי להקל על החום ולהימנע מפגיעת חום בייחוד לאוכלוסיית הגיל השלישי:

יש להימנע מלצאת החוצה בשעות החמות. כדאי להגביל את הפעילויות מחוץ לבית לשעות הבוקר המוקדמות או לשעות הערב, יש לצמצם פעילות גופנית בשעות עומס החום, מומלץ לשמור על סביבה קרירה: בשעות שיא החום כדאי להגיף את התריסים ו/או הווילונות כדי לצמצם את חדירת קרינת השמש. בשעות החמות מומלץ להשהות במקום ממוזג, חשוב להשתדל להוריד את טמפרטורת הגוף בעזרת מקלחת קרירה וצוננת ולהרבות בשתייה.

רשות כיבוי והצלה אסרה הדלקת אש בכל רחבי הארץ, כולל עבודות אחזקה הכוללות אש או להבה גלויה כגון ריתוך, חיתוך ברזל או כל עבודה היוצרת גיצים ושריפת צמחים וגזם.

נא למלא אחר הוראות הצו, לגלות ערנות ולדווח ל-102 על כל אירוע של עשן ואש ובנוסף, זכרו את בעלי החיים: השאירו בקרבתכם מים קרירים וזמינים שיוכלו לסייע ולהקל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אם תפסיקו ללכלך, לא נצטרך מנקי רחוב. אפשר יהיה להפנות את האנשים לעבודות יותר יצירתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות