n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: תערוכה מרגשת של אומנים צעירים עם אוטיזם

בת ים: תערוכה מרגשת של אומנים צעירים עם אוטיזם

התערוכה "מבט אל עולמי" תציג בגלריה החדשה של המכון לאמנות בת ים החל ממוצאי שבת

1
באדיבות המכון לאמנות בת ים

במוצאי שבת בשעה 18:00, במעמד ראש העיר צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר- אלי יריב, חברת מועצת העיר עו"ד רחל גדרון איקונומו ומנהלת מרכז קהילתי גורדון- פנינה מנקט, תיפתח בגלריה החדשה של המכון לאמנות בת ים, תערוכת "מבט אל עולמי" – תערוכה קבוצתית של אמנים צעירים עם אוטיזם. התערוכה תוצג עד לאמצע החודש הבא ותכלול יצירות מגוונות של אמנים על הספקטרום האוטיסטי מכל רחבי הארץ.

יו"ר אגודת הציירים והפסלים בת ים שי פרדו: "יצירות מגוונות מוצגות בגלריה, מרישום וציור על נייר או בד, צילום, עבודת מעיסת נייר, פלסטלינה או דס. כל חומר וכלי, מכחול, עפרון או מצלמה, הוא כלי ביטוי ליצירת שפה.

כפי שקולות בעלי החיים והטבע, משמיעים קולם באמצעות שפתם המיוחדת, ומעבירים מסר, מציגה קבוצה זו קול אחר, קול שונה ומיוחד, המעביר אל הצופה מסר. זו הזדמנות נפלאה להיכנס לנעלי הילדים והילדות על ספקטרום האוטיזם השונה, המציגים בתערוכה זו, לעצור, להתבונן ולהקשיב.

אוצרת התערוכה- ילנה פינסקי וולסמן: אני גאה להציג בתערוכה את האמנים עם אוטיזם מכל הארץ ואת היצירות המופלאות שלהם, בהם כל פרט מהווה ביטוי לאישיות, רגש ולרגישות מעורטלים – רכיבים הכי מסובכים להתבטאות, העברה והפנמה בקרב אנשים עם אוטיזם."

אלמוג ורניק. עולם

"עולם" – אלמוג ורניק

חברת מועצת העיר עו"ד רחל גדרון איקונומו: "תערוכה זו מבקשת להציג חיבורים בין אמנות לבין אנשים עם אוטיזם וזאת בכדי ליצור קשר עם סביבתם דרך יצירה הבאה לידי ביטוי בצבע וצורה תוך שימוש בדמיון עשיר.

אוטיזם בעיקרו הינו מצב התפתחותי נוירולוגי אשר בעיקרו משפיע על הדרך בה אנשים יוצרים קשר עם הסובב אותם. העולם, עבור אנשים אלה, הינו מקום מבלבל וייתכן כי יגיבו באופן לא תואם את המציאות סביבם או יתקשו (למראית עין) להגיב כלל.

תערוכה זו מבקשת לחגוג את עולם של אנשים אלה ואת יכולתם המופלאה ליצור קשר ולהביע מנעד של רגשות תוך התגברות על הקשיים העומדים בדרכם. הוגי הפרוייקט, כל אחד מהם מנקודת מבט ומתוך חיבור אישי לאנשים עם אוטיזם, מבקשים לתת לציבור הצצה לעולם זה."

מבקרים המעוניינים להגיע לאירוע הפתיחה מתבקשים לתאם מראש בטלפון: 054-7832436. המכון לאומנות – רחוב שמחה הולצברג (הגבול) 18- בת ים

  בני נדב. חברות

"חברות" – בני נדב

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות