n
דף הבית / בת ים / בת ים: ש"ס תתמוך בצביקה ברוט בבחירות הקרובות

בת ים: ש"ס תתמוך בצביקה ברוט בבחירות הקרובות

מפלגת ש״ס חתמה על הסכם תמיכה בברוט לקראת הבחירות הקרובות, בנוכחות ראשי הסיעה ורבני המפלגה בעיר.

צביקה ברוט שס צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

החתימה באה לאחר החלטתו של יו״ר ש"ס ח״כ אריה דרעי, ובעקבות אישור מועצת חכמי התורה והמלצת הנציגים המקומיים של המפלגה, להמשיך לקדנציה נוספת עם ברוט הזוכה לתמיכה רחבה גם בסקרים.

בת-ים הפכה בכך לעיר הראשונה בארץ בה מפלגת ש״ס חותמת על הסכם לקראת הבחירות המקומיות הקרובות. בכך השלים ברוט מהלך נרחב של הקמת תמיכה רחבה בין היתר מאלי יריב שהינו השותף הבכיר, ש״ס, מרצ, ישראל ביתנו, עוצמה יהודית והליכוד. בנוסף צפויים הסכמים נוספים להיחתם בקרוב.

על ההסכם בין הצדדים חתמו הנציגים המקומיים של ש"ס, בהם מ״מ ראש העיר רפי ברנז ויו״ר המועצה הדתית בני אלחרר, וכן נציגו של אריה דרעי ח״כ אוריאל בוסו.

אתמול (רביעי) הושק ההסכם רשמית בטקס שנערך בלשכת ראש העיר בהשתתפות רבני המפלגה בהם הרב ישראל לוגסי, הרב רזיאל אלול והרב מרדכי סוויסה. בנוסף תמכו בו גם הרב ישראל מלכה והרב שלמה בסו.

במהלך הטקס הביעו הרבנים תמיכה בהמשך השותפות הרחבה עם כלל המפלגות, וברנז ציין כי ״ראש העיר היה תמיד שותף אמיתי עבורנו, שתמיד הציב את טובת העיר בראש סדר העדיפויות ואנחנו שמחים להיות חלק מהמפכה בבת-ים״. אלחרר הוסיף כי ״יצאנו לדרך כדי להוביל שינוי ובקדנציה הבאה נמשיך בעוד הישגים גדולים עבור כלל הציבור״.

באירוע נכחו גם מ״מ ראש העיר אלי יריב וסגן ראש העיר יהודה הרוש. ברוט אמר בטקס כי ״הקמנו קואליציה רחבה לפני ארבע שנים כדי לאחד העיר, לעשות מהפכה בבת-ים ולהביא אותה לחוף מבטחים. כעת יחד בכוחות משותפים נמשיך לעבוד קשה כדי לוודא שבת-ים תמשיך בכל הכח קדימה, ולעולם לא תחזור לאחור״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 12.30.04_f7573065

נהגת נפצעה בתאונה באזור התעשיה בת ים

תפריט נגישות