n
דף הבית / בת ים / בת ים: קטי פיאסצקי חוזרת לקואליציה

בת ים: קטי פיאסצקי חוזרת לקואליציה

נחתם הסכם קואליציוני בין ראש העיר לבין מי שכיהנה כיו"ר מועצת העיר

קטי פיאסצקי. צילום: ינאי יחיאל
קטי פיאסצקי. צילום: ינאי יחיאל

הקואליציה העירונית ממשיכה להתרחב: ראש העיר צביקה ברוט ויו"ר סיעת מרצ במועצת העיר קטי פיאסצקי הודיעו אתמול (רביעי) על חתימת הסכם קואליציוני ביניהם, במסגרתו תשוב פיאסצקי להנהלת העיר. השניים חתמו על ההסכם לאחר מגעים שהתקיימו בחודשים האחרונים, וזכו בין היתר לברכתם של שאר סיעות הקואליציה. בכך עומדת הקואליציה העירונית על 22 חברים, מתוך 25.

על פי ההסכם בין הצדדים, פיאסצקי תשמש כחברת הנהלת העיר ותהיה מחזיקת תיק התחבורה, אשר יכלול בין היתר אחריות על סוגיות התנועה, התחבורה הציבורית, שבילי אופניים, וכלי רכב שיתופיים. בנוסף סיכמו ברוט ופיאסצקי כי היא תשמש כמחזיקת תיק דיור בר-השגה במסגרתו הם יפעלו במשותף להקמת בנק דירות עבור צעירי וצעירות העיר בשכירות ארוכת טווח במחירים מוזלים. כמו כן היא תשמש כמחזיקת תיק קידום מעמד האישה, זכויות בעלי החיים ותשמש כיושבת ראש של שורת ועדות בעירייה.

ראש העיר צביקה ברוט בירך את פיאסצקי וציין כי "קטי ואני מכירים כבר שנים רבות. בחלק מהזמן היינו ביחד בקואליציה ובחלק אחר היא פעלה בנפרד מהאופוזיציה, אך בשני המקרים שמרנו תמיד על קשר חברי וכבוד הדדי, והמשכנו לשתף פעולה בנושאים החשובים לכולנו למען העיר. כיום אנחנו מסכימים על 90 אחוז מהנושאים, ויודעים לנהל שיח מכבד ומקצועי על ה-10 אחוזים הנותרים.

אנו מאמינים ששיתוף הפעולה והאחדות יחזקו עוד יותר את תושבי ותושבות העיר, ואת הציר בקואליציה שרוצה להמשיך את המהפכות ואת התנופה של בת-ים, ולוודא שהעיר לעולם לא תחזור לאחור".

פיאסצקי הוסיפה כי "אחרי שלוש שנים מחוץ לקואליציה, חתמתי היום עם חברי, ראש העיר צביקה ברוט, על הסכם קואליציוני ועל חזרתי להנהלת העיר.
אני רוצה להודות לראש העיר על האמון שנבנה בינינו ועל השקפת העולם לפיה על כל חלקי החברה לעבוד יחד, גם אם לא כולם חולקים את אותה האידיאלוגיה. האחדות והשותפות הללו הן התשובה והניצחון האמיתי על הפילוג והשיסוי שאנו חווים כחברה.

אין לי ספק כי כל מרכיבי הקואליציה בעיר יפעלו במשותף על מנת להמשיך לקדם את העיר בת ים ולהבטיח את היותה העיר הכי מגניבה בגוש דן. מתוך הקואליציה, וכדי להגביר את הקול של הציבור הליברלי, בכוונתי להילחם למען החופש והערכים של כל אחד ואחת בעיר בת ים״.

פיאסצקי צפויה להתחיל בתפקידיה החדשים כבר בימים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות