n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: זהבה כבשה את ג'סי כהן

חולון: זהבה כבשה את ג'סי כהן

שלוחת מרכז הצעירים ג'סיקה בג'סי כהן נפתחה רשמית בהופעה של זהבה בן

זהבה בן בהופעה צילום עיריית חולון
זהבה בן על הבמה- צילום: עיריית חולון

כ-250 צעירים וצעירות מרחבי העיר גדשו ביום שני את חצר מרכז ג'סיקה בשכונת ג'סי כהן ונהנו במשך כשעה וחצי מהופעתה של הזמרת זהבה בן. המופע נערך במסגרת חגיגת הפתיחה הרשמית של ג'סיקה, שלוחת מרכז הצעירים של חולון, אשר נדחתה בשל מגפת הקורונה.

מאז פתיחת המרכז בג'סי כהן ב-2020, אשר הצטרף למרכז הצעירים אליעזר שנפתח ב-2016, הוא הפך לאבן שואבת לא רק לתושבי השכונה אלא גם לצעירים משכונות אחרות בעיר. במקום ניתן ליהנות מפעילויות תרבות, פנאי, ידע, פיתוח ועידוד קהילתיות ומנהיגות ועוד מענים מקצועיים וחברתיים לצעירים (בהם גם חיילים משוחררים), וכמובן, סדנאות, קורסים, מרחבי למידה, מופעים בחצר המרכז במחירים מסובסדים ועוד ועוד.

מוטי ששון: "לפני כמה שנים ערכה העירייה תהליך שיתוף ציבור, שבו השתתפו צעירים רבים ואנשי מקצוע, אשר זיהו את הצורך במתן מענה לצורכי צעירי ג'סי כהן והסביבה. בעקבות כך, פתחנו שלוחה חדשה בשכונה כדי שלצעירים של חולון יהיה עוד בית. אני שמח  שיחד עם מרכז הצעירים אליעזר, שני המקומות זוכים להצלחה רבה".

זהבה בן ומוטי ששון צילום עיריית חולון

זהבה בן עם ראש עיריית חולון- מוטי ששון. צילום: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות