n
דף הבית / בת ים / בת ים: נפרדים ממיכאל סלפוקורוב

בת ים: נפרדים ממיכאל סלפוקורוב

עובד שירותי הדם של מד"א מיכאל סלפוקורוב ז"ל, תושב בת ים, הלך לעולמו: "נעים הליכות, בעל חוש הומור, מקצועי מאוד ותמיד היה מוכן לסייע ולעזור לזולת״

מיכאל סלפוקורוב צילום דוברות מדא
מיכאל סלפוקורוב ז"ל. צילום: דוברות מד"א

מגן דוד אדום מרכין ראש על מותו המצער של מיכאל סלפוקורוב ז"ל, תושב בת ים, עובד במעבדה לזיהוי מחלות זיהומיות וחבר ועד שירותי הדם במד"א, שנפטר ממחלה קשה כשהוא בן 48. סלפוקורוב הותיר אחריו אישה, שני בנים, אח והורים וייטמן היום (א') בבית העלמין גורדון בראשון לציון.

סלפוקורוב ז"ל סיים בשנת 1993 את לימודו בדיאגנוסטיקה מעבדתית במכון הממלכתי לרפואה בקזחסטן ועלה ארצה בשנת 1994. את דרכו במעבדות שירותי הדם של מד"א החל בשנת 1999 ואף שימש כחבר ועד עובדי שירותי הדם.

בשנת 2013 זכה להיות עובד מצטיין על פועלו ותרומתו. חבריו בשירותי הדם של מד"א מספרים עליו שהיה נעים הליכות, בעל חוש הומור, מקצועי מאוד ותמיד היה מוכן לסייע ולעזור לזולת.

ליאת ציון, יו"ר עובדי שירותי הדם במד"א: "מיכאל ז"ל היה איש מיוחד שאהב את החיים וביצע את תפקידו בצורה יוצאת דופן במשך שנים רבות. למרות מחלתו הקשה הוא היה אופטימי ומלא שמחת חיים וביקש לעבוד ולתרום ככל שניתן. יהי זכרו ברוך".

סמנכ"לית שירותי הדם של מד"א פרופ' אילת שנער: "בית מגן דוד אדום ומשפחת שירותי הדם אבלים על מותו של מיכאל סלפוקורוב ז"ל, עובד מעבדה מקצועי שתרם רבות מזמנו ופועלו למען האחר. מיכאל היה עובד מעבדה מקצועי וקפדן ועבד במשך השנים במעבדה לזיהוי מחלות זיהומיות. למרות מחלתו, התעקש לעזור לאחרים ולהעניק מהידע הרב שלו. אנו משתתפים בצער המשפחה ושולחים להם חיבוק גדול ותנחומים כנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

מהיום: דרכון ותעודת זהות מחדשים מהבית!

תפריט נגישות