n
דף הבית / בת ים / מאות דירות חדשות ייבנו במתחם הדדי בת ים

מאות דירות חדשות ייבנו במתחם הדדי בת ים

חברת אורון נדל"ן מקבוצת אורון אחזקות והשקעות המקדמת פרויקט פינוי בינוי במתחם הרחובות הדדי 17-23, משה סנה 3-5, הציפורנים 9 בוחנת את תכנון הפרויקט במתווה שקד על פי בקשת עיריית בת ים במטרה לקדם את אישור התב"ע.

מתחם הדדי בת ים קרדיט אורון נדלן
מתחם הדדי- הדמיה: אורון נדל"ן

הפרויקט אשר במקור כלל פינוי של 96 דירות גדל וכעת יפונו 152 דירות וייהרסו 7 בניינים ישנים ובמקומם תבנה חברת אורון נדל"ן כ- 456 יחידות דיור חדשות. הבניה החדשה תהיה בניה מרקמית של עד 9 קומות עם שילוב של מגדלים של כ- 17 קומות עם הקצאת שטח למבני ציבור.

הפרויקט המדובר ממוקם במרכז העיר ומהווה חלק משמעותי מתנופת ההתחדשות העירונית בעיר. המתחם נמצא בקרבה למוסדות חינוך, מבני ציבור, פארקים ומרכזי מסחר בעיר כמו גם בקרבה למחלף יוספטל המאפשר גישה נוחה ליציאה וכניסה לעיר.

גל קסטל, המשנה למנכ"ל באורון נדל"ן: "זהו פרויקט ייחודי במיקום מצוין גם מרכז עירוני וגם סמוך לכביש בינעירוני. הדיירים  של המתחם ייהנו משדרוג משמעותי באיכות חייהם, כאשר את הבניינים הישנים יחליפו בניינים חדישים באופן שיעניק את סביבת המגורים הטובה ביותר לדיירים. אנחנו פועלים במקביל במתחמים נוספים בעיר וזאת במטרה לאפשר לתושבי העיר ליהנות מהאיכות ומהסטנדרט הגבוה שמעניקה אורון נדל"ן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות