n
דף הבית / רחובות / צרכנות רחובות / ההבדלים בין אינסטלטור רגיל לאינסטלטור מוסמך

ההבדלים בין אינסטלטור רגיל לאינסטלטור מוסמך

כאשר ללקוחות נוצרת תקלה שנראית מורכבת ומסובכת הם מעדיפים להזמין אינסטלטור מוסמך מומלץ ובעל מוניטין

בן אינסטלציה
תמונה: בן אינסטלציה – אינסטלטור ברחובות מוסמך בעל תעודת שרברב - עדינה אקוקה

מי שמחפש אינסטלטור ברחובות לתיקונים שונים בבית או במשרד, יכול למצוא היצע גדול לכך באינטרנט. אך יש מקרים רבים שבהם עדיף לחפש אינסטלטור מוסמך ולא אינסטלטור רגיל, לאור היתרונות הרבים של אופן הפעולה שלו.

 

אינסטלטור מוסמך

אינסטלטור מוסמך הוא אדם מיומן בעל ידע רב בכל תחומי האינסטלציה ומטפל בהרבה מאד תקלות שמתגלות אצל הלקוחות ומתקן אותן לשביעות רצונם המלאה. מעבר לכך הוא צועד עם הקדמה ונעזר בכלי עבודה ידניים, כלי עבודה חשמליים, מכשירי מדידה מתוחכמים ומצלמות חדשניות כמו מצלמת סיב אופטי, כדי לצלם את החלק הפנימי של צנרת הניקוז.

השימוש בכלי העבודה המתקדמים הללו, יוצר עבודה הרבה יותר מקצועית. האינסטלטור מגלה באופן ממוקד את מיקום הבעיה ואת מהותה ובהתאם לכך הוא הוא פועל.

 

גילוי תקלה בתוך צנרת ניקוז

כאשר לקוח מדווח על זליגת מים מצינור ניקוז, האינסטלטור מפעיל את מצלמת סיב אופטי לאורכו של כל הצינור, כדי לאתר את הסיבה לכך. יש גורמים רבים כמו לדוגמה חפץ שסותם את כל קוטרו של הצינור ולכן למים אין כל אפשרות לעבור והם גם לא מצליחים לדחוף החוצה את החפץ כיוון שהוא תקוע.

תקלה נוספת שקורית לא מעט והמצלמה מאתרת זאת היא הימצאותם של שורשי עץ בתוך הצינור. הדבר נובע מכך שעץ אשר צומח לא רחוק מצינור הניקוז מצמיח עם השנים שורשים, חלק מהם מתארכים ומקצתם מתעבים ומכיוון שאין להם לאן להתפשט, הם מנקבים חורים בצנרת הניקוז וגדלים פנימה. תוך פרק זמן מסוים הם ממלאים את רוב הקוטר של הצינור ומפריעים לזרימה הקולחת של המים ולכן חלק מהמים זולגים החוצה.

לאחר שהמצלמה בעלת הסיבים האופטיים גלתה זאת, נותר לאינסטלטור שרואה את המידע על הצג לטפל בכך על ידי פתיחת הצינור בנקודה ספציפית זו, חיתוך של השורשים וכך הוא מאפשר למים לזרום כפי שהיה בעבר. ללא השימוש במצלמה זו היה על האינסטלטור המוסמך לבצע פתיחה של הצינור בכמה מקומות כדי לגלות את הנקודה הבעייתית, לבצע את ניקוי השורשים ולאחר מכן להחזיר את המצב לקדמותו.

 

הקדמה בשרותי האינסטלציה

אינסטלטור מוסמך מבין שהשימוש במכשור החדשני חוסך זמן של עבודה ויוצר הרבה פחות נזקים ללקוחות כיוון שמגלים הן את הבעיה והן את מיקומה המדויק ולכן גם התיקון הוא קצר וללא הרבה לכלוך וזאת לעומת דרך הפעולה שבה פועלים האינסטלטורים הרגילים.

לכן כאשר ללקוחות נוצרת תקלה שנראית מורכבת ומסובכת הם מעדיפים להזמין אינסטלטור מוסמך בעל מוניטין, שיש בידיו את כלי העבודה החדשים המסייעים לו להעניק שירות מקצועי וברמה גבוהה מאד לכל הלקוחות.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות