n
דף הבית / בת ים / בת ים: מסע התנדבות עם הלב לרגל ראש השנה

בת ים: מסע התנדבות עם הלב לרגל ראש השנה

ארגון 'פתחון-לב' בשיתוף פעולה עם הפרויקט 'הלב של בן' קיימו יום התנדבות חגיגי לרגל ראש השנה

מסע עם הלב התנדבות בבת ים צילום ניק צ'ולפאק (3)

יום ההתנדבות החגיגי בבת-ים שהתקיים הבוקר (שני), נערך זו השנה השנייה בעיר במסגרת מיזם 'מסע עם הלב', פרויקט התנדבות ארצי של 'פתחון-לב' ו'רשת 13' בשיתוף פעולה עם רשויות מקומיות, העובר בין 10 ערים ברחבי הארץ. מדובר ביוזמה שמטרתה לעודד ערבות הדדית וסיוע לזולת לקראת ראש השנה. השנה, לראשונה המיזם בעיר נערך במשותף עם פרויקט 'הלב של בן'.

בסלי המזון המיועדים לחג, חולקו מארזי ירקות, פירות, תפוח בדבש, עוגה לחג, ממתקים, חומרי גלם ומאכלים נוספים לרווחת מבקשי הסיוע. במסגרת הפרויקט, סלי המזון מחולקים על ידי מתנדבות ומתנדבים מתוך הקהילה ולמען הקהילה, תוך שילוב חברות עסקיות מקומיות מובילות, בהן רשת "קרפור".

מסע עם הלב התנדבות בבת ים צילום ניק צ'ולפאק (4)

מתוך סך סלי המזון שיחולקו השנה בבת-ים, 1000 סלי מזון שיועברו ל-1000 משפחות, הינם תרומת משפחת רומנו. תרומת סלי המזון היא במסגרת פרויקט 'הלב של בן' שיזמה המשפחה ושמממש את חזונו וערכיו של בנם, בן אברהם רומנו ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים לפני כארבעה חודשים, בדרכו להושיט עזרה לפצועים, והוא בן 25 שנה בלבד.

בן נולד וגדל בבת ים, לאביו מוריס ואמו רלי, אח ליוסי ושירן. בביתו ספג ערכים אותם מימש עוד מנעוריו ועד למותו. בן התנדב במסגרות רבות ביניהן מש"צים, 'כנפיים של קרמבו' יחד עם ילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים, מד"א כחובש ונהג אמבולנס, בעמותת 'הילדים שלנו', הפועלת בביה"ח שניידר עבור הילדים החולים ומשפחותיהם ועוד.

הוא האמין באכפתיות של הפרט בחברה, ובכך שיש לו יכולת להשפיע לטובה על הסביבה וכי המתנדבים והמתנדבות, משנים את העולם והופכים אותו לטוב יותר. את דרך החיים שסלל הפרויקט מבקש להמשיך.

הפרויקט 'הלב של בן' מנציח את דמותו ואמונתו בסביבה האנושית החיובית שאנו חיים בה, ומזמין אותנו לפקוח עיניים, להביט סביב ולהבחין באנשים הטובים שאנו פוגשים בדרכנו. הוא מזמין אותנו להמשיך את הטוב שבן עשה, להעביר הלאה את ערכי הנתינה וההתנדבות, לתת מהנשמה ומהלב – הלב של בן.

מסע עם הלב התנדבות בבת ים צילום ניק צ'ולפאק

מנכ"לית המיזם 'הלב של בן', שריתה מיה ממרוט: "אין מילים שיתארו את גודל ההערכה והוקרת התודה לכל המתנדבים והתורמים המרגשים שבזכותם מבצע איסוף וחלוקת המזון יוצא לפועל. תודה ל'פתחון-לב' ועיריית בת ים על התמיכה ועל הפלטפורמה להמשיך את דרכו של בן ולהפיץ את אורו בעולם גם אחרי לכתו."

מנכ"ל ארגון 'פתחון לב', אלי כהן: "לקראת החג יש עלייה משמעותית בבקשות לסיוע בסלי מזון מצד מבקשי הסיוע איתם אנו עובדים במהלך השנה, ורבים חדשים שנוספו למעגל מבקשי הסיוע. אנו פועלים מסביב לשעון על מנת להיענות לבקשות, ואני מברך את פרויקט 'הלב של בן' ועיריית בת-ים על שיתוף הפעולה והעשייה החברתית המשמעותית הזו. ביחד, ובסיוע המתנדבים בעיר, נוכל להגיע ליותר מבקשי סיוע ולשמח משפחות בערב החג."

ארגון פתחון-לב הינו ארגון א-פוליטי, ללא כוונות רווח, שנוסד ב-1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום.

מסע עם הלב התנדבות בבת ים צילום ניק צ'ולפאק (2)

צילומים: ניק צ'ולפאק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

חולון: מתנדבי מחוז דן בתרגיל שריפה

תפריט נגישות