n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מתנדבי מחוז דן בתרגיל שריפה

חולון: מתנדבי מחוז דן בתרגיל שריפה

מתנדבי מחוז דן של כבאות והצלה, ערכו תרגיל גדול המדמה שריפה, באזור התעשייה בחולון

Clipboard01
צילום: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

בסוף השבוע, התקיים תרגיל של יחידת המתנדבים של מחוז דן, ברחוב המרכבה בחולון, במתחם קרוואנים סמוך למפעל אלביט מערכות הגובל בשדה קוצים.

תרחיש התרגיל דימה שריפה בשטח פתוח המתפשטת לגזרות שונות, כאשר יחידת המתנדבים בראשות רב רשף שי רז נותנת מענה לכיבוי השריפה ומניעת התפשטות האש בשטח.

מפקד יחידת המתנדבים הארצית טפסר משנה איציק לוי הגיע למקום, פיקח על התרגיל ונתן דגשים על פעולות הכיבוי ונהלי בטיחות למשתתפים.

סגן מפקד תחנת חולון סגן טפסר עובד מנשה לקח חלק בתרגיל והדגיש את הערכתו לפעילות יחידת המתנדבים ואת תרומתם החשובה לאורך השנים.

מפקד תחנת חולון טפסר משנה שאול רחמים נכח בתרגיל ואמר: "בקרות אירוע אמת, המתנדבים הם אלה שיתנו את המענה יחד עם לוחמי האש ומהווים מעגל תומך ומגבה בכל אירוע. אני מברך את משתתפי התרגיל ומודה למתנדבים ולמפקדים."

סגן מפקד מחוז דן תת טפסר בועז רקיע אשר נכח בתרגיל, הדגיש את חשיבות ומרכזיות יחידת המתנדבים המחוזית במסגרת המענה המבצעי במחוז בשגרה בכלל וימי החירום בהם אנו נמצאים בפרט, וסיכם את התרגיל בברכה ובהוקרה למתנדבים המהווים מכפיל כח משמעותי למחוז דן ולמערך הכבאות וההצלה לישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

איטל בציר אלשיך

איטל בציר אלשייך מפגינה שקיפות? קודם שתשחרר חסימה

תפריט נגישות