n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: כלבה ננעלה ברכב ברחוב ירושלים

בת ים: כלבה ננעלה ברכב ברחוב ירושלים

כלבה ננעלה ברכב בשגגה, מתנדבי ידידים חילצו אותה במהירות ובשלום

המחלצים עם הכלבה המאושרת- צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים סיוע בדרכים

בשעות הצהריים (יום שלישי), התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות כלבה שננעלה בשגגה ברכב, ברחוב ירושלים בבת ים.

רות שירה יעקובי, רכזת מתנדבות סניף בת ים חולון, ליאור לוי אחראי מתנדבי הסניף, מוטי עמר, מנהל הסניף, עידן צ'קוב ורונן עזרן, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הכלבה בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

רות שירה מספרת: "כלבה ננעלה ברכב לעיניי בעליה כשמפתחות הרכב היו בסוויץ' עם רכב מונע ומזגן פועל. נכנסתי הביתה אחרי סידורים בדיוק כשיצאה הקריאה. מיהרתי למקום ויחד איתי הגיעו המתנדבים הנוספים וחילצנו את הכלבה במהירות.

זו תחושת סיפוק עצומה. בעל הכלבה הודה לנו והתרגש מהנוכחות הגבוהה והתגובה המהירה של כונני ידידים כשהמוקדן עדיין איתו על הקו מוודא שהמתנדבים הגיעו וחילצו ושזה מחמם לו את הלב."

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד, גם לא לרגע, מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית מכל טלפון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות