n
דף הבית / בת ים / בת ים הגיעה מוכנה לגשם

בת ים הגיעה מוכנה לגשם

צוותי עיריית בת ים ביצעו עבודות תחזוקה למניעת מפגעים והצפות

הכנות לחורף קולטנים ביוב צילום עיריית בת ים

הגשמים הראשונים כבר כאן, וכבכל שנה עיריית בת-ים נערכת לקראת החורף. פעולות מקדימות בוצעו בכל רחבי העיר כדי להקל ולהפחית את ההצפות בזמן גשם ממושך ועוצמתי, אך יש לזכור כי בעת מערכת גשם קיצונית יש לפעול בהתאם להנחיות של גורמי הביטחון.

צוותי העירייה ביצעו עבודות תחזוקה למניעת מפגעים סביבתיים, הצפות, ניקוי של כל פתחי הניקוז והקולטנים על מנת לאפשר זרימה ישירה של מי גשמים למניעת הצפות, תוך שימת דגש על רחובות הממוקמים במפלסים נמוכים המועדים להצפה.

במקביל, פעלה מחלקת הגינון בשיתוף חברת החשמל, לגיזום עצים במרחב הציבורי, ובעיקר הסרת ענפים הנמצאים בקרבת קווי מתח וחוטי חשמל, בדיקת עמודי התאורה ומערכות הרמזורים וחיזוק על פי צורך למתקנים בגינות ברחבי העיר.

בנוסף, עיריית בת-ים קוראת לכל תושביה להכין את ביתם לחורף על ידי: ניקוי מרזבים וגגות והסדרת הניקוז, הסרת אנטנות שאינן בשימוש, חיזוק דודי שמש, לוחות גג ואלמנטים רופפים אשר עלולים להתנתק כתוצאה ממשבי רוח עזים ולהסב נזקים, ובהם אדניות ועציצים שאינם מקובעים.

כמו כן, יש לבדוק את בטיחות מערכות החשמל ולהכין את הגגות למניעת דליפות, לבדוק את התריסים והחלונות מבחינת איטום וחיזוק ולהצטייד בתאורת חירום ובמים. על ועדי הבתים לדאוג לגיזום ענפים רופפים. במידה של קרבת העצים לקווי מתח עיליים יש לפנות לחברת החשמל בטלפון 103.

על בעלי העסקים לדאוג לחיזוק השלטים ולהסרת שלטים רופפים שעלולים להתנתק ממקומם בעת הסערה ולגרום לנזקים. בנוסף, בשעת סופה אין להגיע לקו החוף עקב רוחות עזות וגלים גבוהים.

מהעירייה נמסר: "השנה, בנוסף למצב החירום הקיים הצוותים שלנו עמלו בלי סוף כדי שהעיר תהיה מוכנה בצורה המיטבית ביותר לחורף. אנו מזכירים כי על אף ההיערכות, כבכל שנה עקב הסופות הקשות נוצרים מפגעים סביבתיים ומזמינים את התושבים לפנות למוקד 107 על מנת לדווח על כל מפגע, כך נוכל לתת מענה מיטבי ומהיר".

הכנות לחורף מנוף גיזום ענפים עץ צילום עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות