n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ההכרעה חוזרת לחולון!

ההכרעה חוזרת לחולון!

גיא פניני עם שלשת קלאץ' כמו שרק הוא יודע לקלוע, ניצח לחולון את המשחק בטורקיה וסדרת ה"פליי-אין" על הכרטיס ל-16 הגדולות של אירופה, תחזור למשחק מכריע בהיכל הסגול של חולוניה!

גיא פניני קלאץ צילום FIBA BASKETBALL
זריקת הניצחון של גיא פניני- צילום: FIBA BASKETBALL

מי שנחת אתמול מהירח וצפה במשחק של הפועל חולון באיסטנבול מההתחלה עד הסוף, היה יכול בקלות לחשוב שמדובר בסרט ספורט קיטשי שנגמר בצורה הכי צפויה, עם סל ניצחון שקולע השחקן שזה עתה עלה מהספסל.

מי שמכיר את גיא פניני, רואה את הסרט הזה לפחות 5 פעמים בעונה. שחקן הקלאץ' הכי גדול בכדורסל הישראלי עשה זאת שוב ושניות אחרי שעלה מהספסל, ניצח לחולון את משחק החוץ מול בשיקאטש שהחזיר את הסדרה למשחק מכריע בחולון.

אם לא ההפסד האכזרי בשבוע שעבר בחולון, כולם היו זוכרים שגם במשחק הקודם פניני קלע שלשה בדיוק באותן שניות בשביל להעניק לחולון יתרון, אך בסופו של דבר טעות פטאלית של המאמן לשעבר בסידור ההגנה החולונית, גרם להפסד הכואב, הפעם זה נגמר טוב.

ההתחלה הייתה כמו חלום בלהות. המאמן החדש של חולוניה- גיא גודס, ניסה בכל דרך להכניס את חניכיו למשחק, אבל הטורקים לא עשו הנחות למאמן הטרי ופשוט דרסו את חולון במשך רבע וחצי כשהפרש השיא הגיע ל-16 נקודות.

גיא גודס הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

בכורה על הקווים- גודס. צילום: FIBA BASKETBALL

אז התעורר אדם סמית' שברבע השני כנראה קיבל הוראה "להשתולל" על הפרקט וזה עבד. הזר שלא מצא את עצמו מאז שהגיע לחולון, חדר לסל פעם אחר פעם, ניצל את המהירות ובמו ידיו מזער נזקים. להפסקה ירדה חולון בפיגור 7 נקודות- 44:37.

אדם סמית הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

רבע שני אדיר- סמית' – צילום: FIBA BASKETBALL

הטורקים חזרו לפער דו ספרתי עם פתיחת המחצית השנייה, אבל חולון התעשתה במהירות והחלה לצמצם את ההפרש הרבה בזכות הגנת ברזל בהובלת כריס ג'ונסון ומשחק יעיל במיוחד של ניב משגב שפשוט אימלל את סיפאחי המקומי.

ניב משגב צילום FIBA BASKETBALL

משחק מצוין- משגב. צילום: FIBA BASKETBALL

עבירה לשלוש זריקות על ג'ונסון, העניקה לחולון יתרון ראשון במשחק 55:58, בסיום ריצת אמוק של 20:2. רגלנד שהיה נוראי בחלק הראשון של המשחק, התעורר בדיוק בזמן וחולון נראתה מצוין בדרך להפרש שיא של 7 נקודות.

ג'ו רגלנד הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

תפס פיקוד ברבע האחרון- רגלנד. צילום: FIBA BASKETBALL

הטורקים לא ויתרו וחזרו לעניינים בזכות סיפאחי שהיה עצבני אך יעיל בצד של בשיקטש. המשחק נשאר צמוד והכל התנקז לדקה האחרונה כשהתוצאה עמדה על שוויון 68.

ג'ונסון שהיה הטוב בחולון, לא עמד בלחץ והחטיא 2 קליעות עונשין רצופות, הטורקים אמרו תודה רבה, החזירו לעצמם את היתרון ואת גודס שלחו אל המזכירות להזעיק פסק זמן אחרון.

המאמן לא התבלבל ושלח אל הפרקט לשניות הסיום את השחקן שגם בגיל 38, אין קבוצה באירופה שלא הייתה רוצה אותו בשורותיה בשניות אחרונות של משחק צמוד. רגלנד עבר את החצי ומצא את פניני בפינה הימנית של קשת השלוש, האחרון שיחרר זריקה מדויקת, קלע את 3 הנקודות היחידות שלו במשחק שהיו גם החשובות ביותר והשאיר את אוהדי בשיקטש בהלם.

היתרון חזר לחולון 71:70 כשנותרו 17 שניות לשחק. הפלאשבקים מהמשחק הקודם בחולון הדהדו בראשם של כל הסגולים בטורקיה ובארץ, אך הפעם זה נגמר עם איבוד כדור של הטורקים וזריקת עונשין מדויקת של ג'ונסון שחתמה את תוצאת המשחק- 72:70 ענק לחולון באיסטנבול. קלעו: ג'ונסון 18, מנקו 14, סמית' 11, רגלנד 10, קייזר וזאק 6 כל אחד, משגב 4, פניני 3.

כריס ג'ונסון הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

כריס ג'ונסון חוגג עם הספסל החולוני- צילום: FIBA BASKETBALL

ביום רביעי הבא המשחק המכריע אך עוד קודם, ביום ראשון, צפוי לגודס מבחן קריטי נוסף כשחולוניה תארח בביתה את הפועל חיפה עם אלעד חסין ועמית שמחון, למשחק נוק-אאוט במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

    גיא פניני כריס ג'ונסון רפי מנקו הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

שבוע קריטי להמשך העונה לפניני, ג'ונסון מנקו וכל אנשי חולוניה- צילום: FIBA BASKETBALL

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

בת ים: מי ראה את בת-אל?

תפריט נגישות