n
דף הבית / בת ים / בת ים בוכה על חן אמיר

בת ים בוכה על חן אמיר

העיר בת-ים אבלה וכואבת את מותו של חן אמיר ז״ל, תושב העיר, שנרצח אמש בפיגוע בתל אביב.

חן אמיר צילום פרטי
חן אמיר ז"ל- צילום פרטי

בפיגוע הירי שהתרחש אמש (שבת) ברחוב מונטיפיורי בתל אביב, נרצח חן אמיר- סייר ביטחון של עיריית תל אביב ותושב העיר בת ים, שנורה על ידי מחבל תושב ג'נין.

המחבל עורר את חשדם של אמיר וחברו, עת שהיו בזמן תפקיד ברחובות תל אביב וכשפנו אליו, שלף אקדח, ירה באמיר ופצע אותו אנושות. חברו של אמיר דלק אחרי המחבל, ניטרל והרג אותו.

חן אמיר ז"ל, הובהל אל בית החולים איכילוב, כשבמהלך כל הדרך בוצעו בו פעולות החייאה. הוא מת מפצעיו זמן קצר אחרי שהגיע אל בית החולים.

אמבולנס פיגוע פצוע אלונקה צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט: "העיר בת-ים אבלה וכואבת את מותו של חן אמיר ז״ל, תושב עירנו, שנרצח על ידי בני עוולה בפיגוע בתל אביב. חן הגיבור סיכל את הפיגוע ומסר את חייו כדי להציל אחרים. אנו נלווה את המשפחה ונסייע להם בשעות הקשות הללו. בשם תושבי העיר כולם אני מבקש לשלוח חיבוק גדול לרעייתו, בנותיו והוריו, ומתפלל שלא יידעו עוד צער."

מבית החולים איכילוב נמסר: "חן, בן 42, נשוי לורד ואבא לשלוש בנות, נהרג בעת שמנע בגופו פיגוע גדול והציל במותו חיים רבים. משפחתו באצילות נפש הסכימה לתרומת איברים להצלת חיים. בית החולים משתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

זירת פיגוע צילום דוברות זקא תל אביב

צילום: דוברות זק"א ת"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות