n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: בדיקת דם שגרתית הסתיימה באשפוז דחוף

בת ים: בדיקת דם שגרתית הסתיימה באשפוז דחוף

ב.ל מבת ים לא האמינה שמפגש במעבדה ללקיחת דמים במרכז הרפואי קדושי קהיר של מכבי שירותי בריאות בבת ים יסתיים באשפוז דחוף ובהצלת חיים

אחיות צילום מכבי שירותי בריאות
צילום: מכבי שירותי בריאות

ב.ל מבת ים הגיעה למעבדה ללקיחת דמים במרכז הרפואי קדושי קהיר של מכבי שירותי בריאות בבת ים על מנת לבצע בדיקת דם שגרתית. כאשר בלה אהרונוב, עובדת המעבדה, פתחה את כרטיסה האישי של המטופלת כחלק מנהלי העבודה הקבועים, היא ראתה שכבר מזמן היא לא ביצעה בדיקה ללחץ דם והפנתה אותה למשרד האחיות.

אנה שניידרמן, מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי בדקה לחץ דם ודופק של המטופלת שכנעה את המטופלת לבצע גם בדיקת אק"ג ומיד לאחר שקיבלה פיענוח און ליין מקרדיולוג, שוחחה עם רופא משפחה של המטופלת בטלפון ויחד החליטו להפנות אותה למיון.

המטופלת סירבה להתפנות בטענה שהיא עסוקה מאד ושמצבה לא באמת מצריך ביקור בבית החולים, אולם שניידרמן לא ויתרה, המשיכה להסביר ולהתעקש ולבסוף המטופלת הסכימה.

לאחר כשבוע הגיעה שוב המטופלת למרפאה, חיבקה את שנידרמן בהתרגשות, הודתה לה וסיפרה כי היא אכן אושפזה למשך שלושה ימים עם רמת סוכר גבוהה מאד בדם חריגה בהרבה מהנורמה ועם פעילות חרגה בבלוטת התריס. המטופלת הוסיפה כי ההתעקשות של שניידרמן הצילה את חייה.

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה אמר כי, "המקצועיות והאכפתיות של עובדת המעבדה והאחות הצילו את חיי המטופלת, שמצבה יכול היה להסתבך בלי טיפול נאות ואני גאה על כך מאד".

שרית אדטו מנהלת המרכז הרפואי קדושי קהיר אמרה כי, "הצוותים שלנו בבת ים עובדים עם הלב והנשמה ורואים לנגד עיניהם את בריאות החברים. אני קוראת לחברים להגיע למרכזים הרפואיים שלנו על מנת להיבדק בבדיקות השיגרתיות ולשמור על בריאותם"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות