n
דף הבית / חולון / צרכנות חולון / הרכב לא מתניע מה עושים?

הרכב לא מתניע מה עושים?

אם אתם גרים באזור תל אביב או המרכז, והרכב שלכם פשוט לא מתניע, או שהוא עושה תקתוקים אל תדאגו תוכלו להתקשר למוסך מצברים הנמצא במרכז

מצבר
צילום: FREEPIK

הרכב לא מתניע?  אל דאגה, התקשרו למוסך המוכר מצברים בתל אביב והסביבה  ושליח מהמוסך יגיע תוך כ-20 דקות, ויבדוק מה הבעיה, ובמידת הצורך יחליף בזריזות את המצבר הישן והמקרטע שלכם במצבר חדש ואיכותי עם אחריות רצינית, ואתם תוכלו להמשיך בשגרת חייכם כאילו שום דבר לא קרה.

אז איך מזהים שצריך להחליף מצבר? 4 כללים

  1. הכי פשוט – הרכב פשוט לא מניע, כנראה שבמצב הזה המצבר כבר הלך לחלוטין, ולמרות שהסימנים הבאים שנכתוב התרחשו אצלכם ברכב, התעלמתם מהם או שלא ידעתם את פשרם, והמשכתם לנסוע כרגיל. קורה, לא נעים אך לא נורא, תוכלו להזמין איש מקצוע ממוסך מצברים במרכז, ותוך כמה דקות הוא יגיע עם מצבר חלופי, ויחליף לכם את המצבר הנוכחי, ותוכלו לנסוע לשלום ולברכה להמשך יום מוצלח בע"ה.
  2. מנסים להתניע ושומעים תקתוקים – מה שאומר שלמצבר יש מספיק כח כדי להזיז את הסטרטר, אך לא מספיק כח כדי להניע את הרכב. גם במצב הזה תוכלו לחפש מישהו עם כבלים שיתניע לכם את הרכב, או פשוט להתקשר למוסך מצברים, והם יגיעו אליכם תוך כמה דקות ויחליפו לכם את המצבר.
  3. הסאונד חלש או מגמגם – אם במהלך הנסיעה מערכת השמע (רדיו, דיסק, בלוטוס וכו') נעשית חלשה בצורה מפתיעה, או שהיא מגמגמת כמו מישהו שאין לו כח לדבר – כנראה שהמצב של המצבר שלכם הוא חלש זקוק החלפה. המצבר הוא האחראי להעביר את החשמל לכל המערכות ברכב, כשמערכת השמע (שהיא איננה הכרחית לנסיעה) נעשית חלשה יותר – כנראה שיש בעיה בהגעה של החשמל למערכות הפחות חיוניות. ניתן להמשיל את המצב הזה, לגוף האדם: זה דומה לאדם שנמצא בתנאי קור, ויש ללב שלו פחות כח (חשמל) לזרוק ולהעביר את הדם לכל מערכות הגוף, כך שהראשונים ש'סובלים' הם אצבעות הידיים והרגליים, כלומר המערכות הפחות חיוניות. בסופו של דבר, אם באמת יש לכם גמגומים שכאלו ממערכת הסאונד – כדאי לכם להגיע בזריזות למוסך המצברים, כך שלא תמצאו את עצמכם תקועים באיזו חניה ומחפשים כבלים במהלך הימים או השבועות הקרובים.
  4. פג התוקף – כמו לכל המוצרים בעולם, כי למצבר יש תאריך תפוגה. בעיקרון מדובר על 3-4 שנים מאז ששמתם אותו ברכב שלכם. כך שמדי פעם תעצרו ותבדקו שהתאריך של המצבר הוא עדיין מספיק רחוק מהתאריך הנוכחי, כדי שחלילה, לא תתקעו בשום מקום.

לסיכום, בכל המצברים שביארנו, אתם יכולים לפנות למוסך של IDM מצברים, מוסך בעל נסיון עצום בכל מה שקשור למצברים. אם נתקעתם, אחד העובדים שלנו יגיע אליכם תוך כמה דקות, עם מצבר חדש שמותאם לחלוטין לרכב שלכם, ובמחיר הוגן במיוחד, תוכלו לחזור לכביש ולשגרת יומכם המבורכת. כל טוב ובהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות