n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אריק זיו מראשל"צ מספר על חלומו הגדול: להביא ילד עם בן זוגו

אריק זיו מראשל"צ מספר על חלומו הגדול: להביא ילד עם בן זוגו

מעצב השער אריק זיו תמיד ידע שהוא נמשך לגברים, בראיון אמיץ וחושפני, הוא מספר ל"גל גפן ראשון לציון" את סיפורו האישי ועל החלום שרוקם עור וגידים בימים אלה- להיות אב

אריק ובן זוגו קובי. צילום: פרטי
אריק ובן זוגו קובי. צילום: פרטי

"אני אריק זיו ואני נשוי לגבר" מתחיל זיו לספר את סיפורו האישי. 

"זה היה בגיל 3 כשנישקתי לראשונה ילד, זה היה חסר משמעות וכמובן שלא ידעתי מה אני עושה, אבל העדפתי לנשק ילד מאשר ילדה. הוא לא התנגד ממש,   היינו קטנים כמובן, אני עוד זוכר שההורים צחקו וצעקו "תראו! תראו!" והתלהבו מהעניין. מגיל 3 ועד גיל 7 הרגשתי שונה מכולם, כששיחקנו תמיד רציתי לשחק עם בנות.

אני זוכר שהרבה אנשים הסתכלו עלי (לא שהיום לא מסתכלים עלי) בצורה לא יפה, תמיד שאלו והעירו "איך זה שבן כל הזמן משחק עם בנות?" או "ההתנהגות שלו נשית מדי".

זו תמיד הייתה הבעיה, ההתנהגות הנשית שלי. מעולם לא ניסיתי להסתיר את זה ומעולם לא חשבתי על זה ואני בטוח שגם אם אני ארצה אני לא אצליח. יש כאלה שהם מאצ'ואים ויש כאלה שהם נשיים. יש כאלה שיבחינו בכך ויש כאלה שלא, אני נמנה על אלה שמוגדרים "נשיים", מסוג האנשים שיבחינו בהם ושהם גאים במה שהם.

מעולם לא היו לי חברים בגלל זה ואני לא מצטער, כי מי שלא מוכן לקבל אותי כמו שאני עדיף שלא יקבל אותי. באותה התקופה לא ממש ידעתי מה זה הומו מאחר וזה לא היה מקובל כמו היום, לכן את המשך חיי העברתי בהצקות של אנשים, הרגשתי מאוד רע עם עצמי, אבל לא ממש הבנתי מה זה ולא חשבתי על עצמי בתור הומו אך בהחלט הרגשתי משיכה לגברים הרגשתי שונה מכולם.

בגיל ההתבגרות כבר הרגשתי א משיכה עצומה לגברים, מצאתי את עצמי בוהה בגברים ומפנטז עליהם. אז כיניתי את עצמי "הומו" משום שחשבתי שזה מה שאני. "אני נמשך לגברים = הומו", לא?! זו הייתה צורת המחשבה שלי.

אל שלב היציאה מהארון מגיע כל אחד בתקופה שונה בחיים. עד אז אנחנו נאלצים, בצורה כזו או אחרת, להיות שחקנים ולהציג לעולם דמות אמינה שהיא אינה דמותנו במאה אחוז.

עם זאת, בדרך כלל היציאה מהארון מביאה עימה גם הקלה גדולה. סוף לבדידות, סוף לחוסר הקבלה העצמית, סוף לפחד מפני כך שמישהו יגלה ויחשוף.

תהיה זו היתממות לומר שאין כיום דעות קדומות ואפליה של הומואים ולסביות. עם זאת, ללא ספק החברה היום פתוחה יותר לקבל יציאה מהארון, וגם החוק מגן על פני היוצאים מפני אפליה והתייחסויות שליליות אחרות."

בחצי השנה האחרונה, נמצא אריק יחד עם בן זוגו קובי נחמני בתהליך של גיוס כספים לפונדקאות לאחר 6 שנות נישואין, הם גרים בראשון לציון ומבקשים מכל מי שיכול לפתוח את היד כדי לעזור להם להגשים את החלום.

"אנחנו רוצים ילד, כבר שנה שאנחנו עושים הכל מהכל כדי לגייס תרומות מאנשים על מנת להתחיל בהליך של הפונדקאות, שזה כמובן  מאוד יקר, אנחנו ממש בסוף  וחסרים לנו 50 אלף שקל אחרונים כדי להתחיל".

פרטי חשבון להעברת תרומה: 

שם המוטב: אריק זיו ויעקב נחמני

מספר חשבון:77272

בנק פועלים:12

סניף:634

ביט יעקב: 0545587896

פייבוקס אריק : 0547389777

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות