n
דף הבית / בת ים / בעקבות המבצע בעזה, נפתחו המקלטים בבת ים

בעקבות המבצע בעזה, נפתחו המקלטים בבת ים

צה"ל החל במבצע "מגן וחץ" ברצועת עזה ובמהלך הלילה חוסלה צמרת הג'יהאד האיסלמי. ההערכה היא כי ארגוני הטרור יגיבו בירי רקטות גם אל עבר גוש דן. ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, הורה על פתיחת המקלטים הציבוריים

כיפת ברזל 1 צילום דובר צהל
צילום ארכיון: דובר צה"ל

הלילה (בין שני לשלישי) פתח צה"ל במבצע "מגן וחץ" ברצועת עזה ובמהלכו חוסלו בכירים בצמרת הג'יהאד האיסלאמי. על פי ההערכות, צפויה הסלמה בזמן הקרוב ותגובת ארגוני הטרור תכלול ירי רקטות גם אל אזור המרכז. בבת ים לא חיכו יותר מידי זמן וכבר הודיעו על פתיחת המקלטים הציבוריים.

ראש העיר צביקה ברוט: "לאורך הלילה קיימתי הערכות מצב עם פיקוד העורף ועם צוותי החירום בעיריה, בעקבות המבצע שהחל לפנות בוקר ברצועת עזה. בשלב זה הנחיתי לפתוח את המקלטים ברחבי העיר, והם מוכנים לקליטת תושבים ליתר ביטחון. אנחנו ערוכים לכל תרחיש, ומבקשים שתעקבו אחר ההנחיות שיפורסמו בשעות הבוקר.

לאורך היום נמשיך לקיים הערכות מצב מסביב לשעון, ואעדכן אתכם בכל התפתחות. במקביל גם המוקד העירוני 107 עומד לרשותכם בכל שעה. אני מבקש בשם כולנו לחזק את ידי לוחמי צה״ל וכוחות הביטחון הפועלים ברצועה, ולשלוח להם חיבוק גדול מכולנו"

במקביל לפעילות צה"ל ברצועה, הועלתה כוננות סוללות כיפות הברזל ברחבי הארץ, לדרגה הגבוהה ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות