n
דף הבית / בת ים / תושב בת ים השחית ניידת פיקוח בתל אביב

תושב בת ים השחית ניידת פיקוח בתל אביב

המשטרה עצרה אזרח סומלי המתגורר בבת ים אחרי שהשחית ניידת פיקוח עירוני בתל אביב, שבר יד לפקח שרצה לתת דו"ח לעסק שלו, קילל פקחית אחרת ובבית המשפט איים כי "זוהי רק ההתחלה"

שוטר מעצר צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

אזרח סומלי המתגורר בבת ים, לא אהב את העובדה שפקחים הגיעו לתת לו דו"ח בעסק מכירת האופניים שלו בדרום תל אביב, על כך שהוא חוסם את המדרכה. הוא צעק, השתולל, קילל ושבר את ידו של הפקח כאשר סגר עליו את דלת החנות.

הנתין הזר לא הסתפק בכך ואף השחית ניידת פיקוח עירוני, שבר את מראות הרכב ופינצ'ר את הגלגלים כאשר כל המעשים מתועדים במצלמות אבטחה שהיו במקום. הוא נעצר יום שישי שעבר סמוך לאצטדיון בלומפילד ביפו.

גם לאחר מעשיו הקשים ואחרי שנעצר, הוא לא נרגע. בבית המשפט אמר כי עשה את הדברים כי לטענתו מדינת ישראל היא מדינה גזענית ואחרי שישוחרר יתכן ויעשה מעשים חמורים אף יותר. הוא הצדיק את התנהגותו וחזר לאיים כי זוהי רק ההתחלה.

זוהי אינה הפעם הראשונה שהנתין הזר מבת ים נעצר על עבירות דומות. למעשה הוא סוחב עימו תיק נכבד של 6 הרשעות בעשור האחרון וגם מאסר על תנאי. אחרי שבוע שהיה במעצר, השופט שיחרר את הנאשם למעצר בית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 12.46.18_e6fa0315

בת ים: 2 פצועות בתאונה ברחוב הרצל

תפריט נגישות