דף הבית / עסקים בכותרות / בשביל חיוך של מיליון דולר, לא צריך להיות מיליונר

בשביל חיוך של מיליון דולר, לא צריך להיות מיליונר

קבעתי לראיין את ד"ר פנחס דזורייב במרפאת כתר שבבעלותו, כדי להחכים וללמוד יותר על השתלות שיניים.

הגעתי למרפאה בשעה 18:00, הופתעתי לראות מרפאה מפוארת, נקייה מאד, חדר הכניסה הנעים מאכלס ברווחה לא מעט מטופלים, כאילו זה אמצע היום. ד"ר דזורייב מברך כל מטופל לשלום, מקדיש לו תשומת לב אישית, מכוון אותו לרופא המטפל, עובר עם הרופא על תכנית הטיפול, מנחה ומוודא שהכל מתבצע כמו שצריך. רגע לפני שאנחנו מתיישבים לראיון, מנחה ד"ר דזורייב את האסיסטנטית שלו, מאיה, לגבי הכנת מטופל שהגיע לניתוח לפני השתלת שיניים.

ואז סוף סוף מתפנה ד"ר דזורייב מעיסוקיו ואנחנו מתחילים לשוחח. הוא מסביר לנו שבמרפאה שלו, המטופל יכול לקבל במקום את מכלול הטיפולים- כולל צילום פנורמי וצילומי CT- הכל מתבצע באמצעות מיכשור חדיש ומתקדם ומאפשר להעניק למטופלים שירות מהיר, זמין ונוח. גם שיננית יש במרפאה וניתן לקבוע אליה תור- הטיפול עולה 69 שקלים בלבד.

ואז התחלנו לדבר על הנושא שלשמו התכנסנו: השתלות שיניים. ד"ר דזורייב שמח לנפץ לנו את המיתוס שמדובר בטיפול מסובך ויקר: "אנחנו מתמחים בהשתלות שיניים מתקדמות, מקצועיות וברמה רפואית גבוהה", הוא אומר, "הטיפול הינו פשוט ומהיר, הנעשה תוך שימוש בחומרים מתקדמים ואסתטיקה דנטלית גבוהה, ללא חתכים מיותרים- והכל במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים". מפרט ד"ר דזורייב ומדגיש כי המרפאה שלו עובדת בשיתוף עם כל חברות הביטוח: הראל, פניקס, איילון, דקלה ומגדל. כל אחד יכול לבוא למרפאה, ליהנות מיחס אישי ולקבוע את תכנית הטיפול המתאימה: אם מדובר בילדים, הם יוכלו לקבל טיפול אורתודנטי ויישור שיניים; הצעירים יוכלו לקבל צילום ובדיקה שהכל תקין, וכמובן-ניקוי שיניים על ידי שיננית; והמבוגרים שבינינו יוכלו לבצע השתלת שיניים ולחזור לחייך ולאכול הכל, כמו הצעירים.

לקראת סיום השיחה, יוצא ד"ר דזורייב בבשורה משמחת: כל מי שיגיע למרפאה בימים אלה יקבל בדיקה, צילום פנורמי וצילום C.T חינם.

מגדל רוטשילד- קומה 8, רחוב רוטשילד 29, בת-ים. טלפון: 077-2308670

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות