n
דף הבית / בת ים / במעמד ראש הממשלה, נחנכה גם תחנת הרכבת הקלה בבת ים

במעמד ראש הממשלה, נחנכה גם תחנת הרכבת הקלה בבת ים

אחרי טקס גזירת הטקס בפתח תקווה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יחד עם בכירי השרים בממשלתו, עלה על הרכבת הקלה, חנך את הקו האדום והגיע גם אל תחנת קוממיות בבת ים כאשר ראש העיר צביקה ברוט, לצידו

בנימין נתניהו צביקה ברוט שרה נתניהו מירי רגב ישראל כץ תחנת רכבת קוממיות בת ים צילום לעמ
צילום: לע"מ

ראש העיר בת-ים צביקה ברוט השתתף בטקס חניכת הרכבת הקלה במעמד ראש הממשלה שרת התחבורה ושרי הממשלה. גזירת הטקס החלה בתחנה בפתח תקווה וראש הממשלה עלה על הרכבת הקלה לנסיעה ראשונה בקו האדום המסתיים בעיר בת ים.

ברוט כתב בסיום: ״לפני כ-25 שנה הייתי דובר מועצת הנוער העירונית בבת-ים. ראש העיר דאז קרא לנו והציג לנו תכנית שנראית דמיונית: רכבת קלה בבת-ים. תוך 5-6 שנים, הוא אמר, נגזור את הסרט. אז איך אומרים? זה לקח קצת יותר זמן…

היום סגרתי מעגל כשחנכנו היום בהתרגשות גדולה את הרכבת הקלה. אני כבר לא דובר מועצת הנוער. עמדתי שם הפעם כראש העיר בת-ים, לצד מנכ"ל הרכבת הקלה, ראש הממשלה והשרים, וכל אנשי המקצוע הטובים שעבדו על השלמת הפרויקט.

נכון, כולם יודעים שהתנגדתי לדרך הניהול של הפרויקט הזה בבת-ים לאורך השנים הקודמות. אם אני הייתי ראש העיר לפני עשר שנים, בחיים לא הייתי מאשר את התוכנית שאושרה. הייתי מתעקש על מתווה תת קרקעי ברוב התוואי, פיצוי לעסקים שנפגעו, ושיפוי לתושבים שסבלו מהחפירות הארוכות.

אבל זה חלב שנשפך. כשקיבלנו את העיר לידינו שיפרנו יחד עם חברת נת״ע כל מה שאפשר, גייסנו עוד מליוני שקלים לעיר כדי לשפר תשתיות, והיום זכינו להשלים את המלאכה ולגזור את הסרט על הפרויקט הלאומי החשוב ביותר בעשורים האחרונים.

רגע לפני שנצא לדרך, חשוב לי להדגיש כמה כללים חשובים:
1. אנא – הקפידו לא לחצות את המסילה שלא במעבר חציה, ותסבירו לילדים שלכם שאסור לנסוע עם אופניים או קורקינט בתוך התוואי. זה ממש מסוכן.
2. אנחנו עובדים עם הרכבת הקלה על הנמכת העוצמה של הצלצול והכרוז של הרכבת בתחנות. זה בתהליך ביצוע.
3. נבדקת עדיין בעיית בטיחות שנשארה ליד בית הספר תחכמוני, ובימים הקרובים היא תטופל על ידי יועץ הבטיחות.

ועכשיו באמת אפשר להתפנות לחגיגות.
מזל טוב, בת-ים. נסיעה טובה ״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות