דף הבית / כללי / טוב להן בחוץ

טוב להן בחוץ

חגיגות ראשל"צ באשדוד- צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה
חגיגות ראשל"צ באשדוד- צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

לקבוצה, מתוכם שלושה בבית. לעומת זאת, מתוך שבעת הניצחונות שלה, חמישה היא השיגה בחוץ באופן די מוזר, הפועל ראשון לציון מרגישה בחוץ הרבה יותר בנוח מאשר בבית. ארבעה הפסדים יש האחרון ביום שני באשדוד על אחת הקבוצות החזקות בליגה. הרבע הראשון היה צמוד והסתיים בתוצאה 21:20 לאשדוד. אחרי כמה דקות צמודות ברבע השני, אשדוד העבירה הילוך והצליחה להגדיל את היתרון שנעצר על 11 בירידה להפסקה- 44:33. גמור? לא כשמדובר בצעירות הלוחמות של ראשון לציון. ריצת 16:4 בחלק הראשון של הרבע השלישי, העבירה את היתרון לצד הנכון והמשחק חזר להיות צמוד כשהיתרון עובר מצד לצד. הרבע הסתיים עם שלשה של עדן ציפל ויתרון 54:53 לראשון לציון.

אשדוד פתחה עם שתי שלשות רצופות את עשר הדקות האחרונות של המשחק, הולמס וקארש מחוץ לקשת דאגו לשמור את המשחק צמוד ובהמשך אף להחזיר את היתרון לקבוצה. הולמס קבעה 68:62 וקוק עם שתיים נוספות קבעה יתרון שיא של שמונה נקודות לראשון לציון. אשדוד לא ויתרה והצליחה להוריד לשלוש נקודות הפרש תוך חצי דקה, אך אז הגיעה דניאל קארש שבמהלך של המשחק סיימה חדירה לסל עם שתי נקודות גדולות שקבעו 72:67. אשדוד המשיכה לרדוף וללחוץ והצליחה שוב להוריד עד כדי נקודה אחת כשנותרו פחות מעשר שניות לשחק. הקבוצות החליפו ביניהן קליעות עונשין ובסופו של דבר במצב של 75:72, אשדוד לא הצליחה לקלוע מחוץ לקשת והמשחק הסתיים עם חגיגות אדומות על הפרקט בעיר הנמל.

קלעו: סידני קוק 21, סקויה הולמס 20 (13 ריבאונדים), דניאל קארש 12, גילי אייזנר 7, ניקול מיכאליץ, עדן ציפל וצ'לסי נלסון 5 כל אחת. הניצחון העלה את הקבוצה אל המקום השלישי בטבלה ובמחזור הקרוב היא תנסה לנקום במוליכת הטבלה המפתיעה- מכבי רמת גן, שניצחה אותה בסיבוב הקודם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות