n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / טיולים וארועים / לנפוש על בטוח רק בצימר "אצל ננו" במעיין ברוך

לנפוש על בטוח רק בצימר "אצל ננו" במעיין ברוך

מחפשים חופשה רומנטית? לנפוש עם הילדים ולא בבתי מלון? אוהבי טבע? "אצל ננו" צימרים בצפון תקבלו הכל כולל הכל: יחס אישי, קרבה לאטרקציות, ארוחת בוקר מפנקת. לא פלא ש"אצל ננו" קיבל ציון 9.6 בבוקינג. רוצו להזמין.

zimmer-nano

מה חשוב לנו בחופשה מושלמת? ארוחת בוקר טובה, יחס אישי, מכבד וטוב, נוף, בריכה, אטרקציות וניקיון. את כל אלה ויותר תמצאו בצימרים "אצל ננו" שנמצאים בצפון הגליל העליון שבכפר היווני בקיבוץ מעין ברוך. אז מה הפלא שהדירוג בבוקינג וההמלצות קיבלו את הציון הטוב ביותר בכל המדדים?

מהרגע שתגיעו למקום תרגישו שלווה והתנתקות מהעומס. מדובר בכפר תיירותי המשקיף אל עבר הר החרמון, הגולן, עמק החולה והרי נפתלי. הצימרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם כבלים, אינטרנט חופשי, אזורי ישיבה, מטבחון מאובזר, חדר רחצה עם אמבט ספא ומוצרי טיפוח. בצימר יחכה לכם בקבוק יין גלילי משובח וכיבוד קל.

האירוח כולל כמובן ארוחת בוקר ישראלית עשירה וטעימה. התפריט כולל ג'בטות חמות מהתנור, כתשעה מיני גבינות, זיתים, סלט ירקות עשיר מתובל, אומלטים עם עלי ירק פטריות ועוד.

בכל בקשה, הצעות לטיולים ובילוי, יעמוד לרשותכם ננו הבעלים של הצימרים. אני ביקשתי בלונים על המיטה מכיוון שחגגנו יום הולדת, דבר שבוצע בחן רב, ועוד לא הזכרנו את הניקיון שלא יבייש בית מרקחת מצוחצח.

נינו 5

 

במרחק נסיעה של דקות ספורות, תוכלו ליהנות מאטרקציות בכל חודשי השנה: החל מרכיבה על אופניים, קייקים ורפטינג באביב ובחודשי הקיץ ולאתר החרמון בחורף, נהר הירדן והבניאס נמצאים כ-8 דקות נסיעה מהצימרים. רכיבה על סוסים וטיולי טרקטורונים נמצאים בטווח של קילומטרים בודדים, כמו גם המפלים ואת כל מה שיש לטבע בצפון הארץ להציע.

2

 

במעין ברוך תהנו בקיץ מבריכה משודרגת וגדולה שהכניסה אליה כלולה במחיר הצימר ומחנות מכולת קרובה (במרחק של כ-400 מטרים).

ומה יש לאכול לארוחת צהריים או ערב כשתחזרו עייפים ומרוצים? אם תרצו מסעדה אז במרחק קילומטר וחצי תמצאו מתחם עם מספר מסעדות, ואם תחליטו לנפנף ולעשות "על האש" תמצאו בגינת הצימר השופעת ירוק פרחים וריהוט גן , גם מתקני ברביקיו לשימוש חופשי.

אז לכל מי שמחפש להתנתק מהמולת המרכז, לנפוש כזוג, משפחה או חברים, לצאת לחופשה בראש שקט ולקבל תמורה מלאה בעד המחיר, ההמלצה שלי רק "אצל ננו".

לאתר "אצל ננו" צימרים בצפון || להתכתבות עם ננו בווטסאפ לחצו כאן || לדבר עם ננו: 054-4546143

5

נינו 6

נינו 3

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33 (6)

מופע חגיגי פתח את פסטיבל ימי זמר בחולון

תפריט נגישות