n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / אתם מצביעים רחובות מנצחת: מתן דיל חושף את "תכנית מתן" המלאה באתר המחודש ובחוברת דיגיטלית מהודרת

אתם מצביעים רחובות מנצחת: מתן דיל חושף את "תכנית מתן" המלאה באתר המחודש ובחוברת דיגיטלית מהודרת

המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, אשר חשף עד היום פרקים נבחרים מתוך "תכנית מתן", תכנית-העל המאגדת בתוכה תכניות עתידיות ומפורטות עבור רחובות, משיק היום קמפיין חדש וחגיגי ומציג את תכניתו המלאה באתר שעבר מתיחת פנים לאחרונה ובחוברת דיגיטלית. דיל: "עיר מודרנית חייבת להתנהל עם תכנית. המצב הקיים לא יכול להימשך, אני מגיע כדי לשנות, מציג תכניות מקצועיות ומפורטות ומבטיח כי רחובות בראשותי תהיה עיר מנצחת!"

WhatsApp Image 2023-09-19 at 13.38.10

חודש לקראת הבחירות, ועל אף שכל הסקרים שנערכו עד היום, מנבאים לו ניצחון ברור, המועמד לראשות העיר, עו"ד מתן דיל וכל צוות המטה שלו, לא נחים לרגע. כולם חשים מחויבים לשינוי, ופועלים ללא לאות כדי להביא את הבשורה לרחובות.

בימים אלה, עולה לאוויר קמפיין חדש ומצוחצח, תחת הכותרת "אתם מצביעים רחובות מנצחת", אשר מביא את בשורת השינוי הצפוי לעיר בראשותו של דיל. דיל מגיע לשנות את המצב הקיים, של עיר המתנהלת ללא תכנית ועם תקציב לא ברור, ובחזונו הוא מוביל אותה קדימה אל פסגות חדשות, תוך שהוא משפיע על אנשים ותהליכים ומייצר שינויים משמעותיים שיורגשו בכל תחום ופינה בעיר.

דיל: "רחובות מנצחת – זה החזון שלי ולשם אני מרכז את כל הידע והתכניות שיצרתי. העירייה בראשותי תיערך לצמיחה מבוקרת של העיר באופן שיאפשר איכות חיים גבוהה, סל שירותים עשיר, תחבורה יעילה ומקורות כספיים לעיר איתנה. מזמין את כל מי שעתיד העיר חשוב לו, להיכנס לאתר ולקרוא את תכנית מתן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות