n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ״הרגשנו מאויימים, יצא אדם עם נשק לעברנו״ המשטרה: ״ככל שתתקבל תלונה, תיבחן בהתאם״

״הרגשנו מאויימים, יצא אדם עם נשק לעברנו״ המשטרה: ״ככל שתתקבל תלונה, תיבחן בהתאם״

בעקבות בטקס אזכרה לנרצחים שהתקיים הערב, מוצ״ש מול ביתה שר השרה עידית סילמן הגיעו גם שוטרים שעמדו מנגד ולא עשו כלום מול איומים שהופנו לעבר תושבים

WhatsApp Image 2023-10-14 at 19.51.57

הערב, מוצ״ש התקיים טקס אזכרה לזכר הנרצחים מהשבוע האחרון, למקום הגיעו כמה עשרות תושבים שהקריאו בשקט מופתי את שמות הנרצחים, כשהם מדליקים נרות נשמה, תוך ציון מספר הנרצחים.

״בשלב מסויים יצאו אנשים מבית הכנסת לעברנו והתחילו לצעוק, לבעוט בנרות הנשמה שהיו פזורים על הכביש לאיים ולקורא לנו בשמות גנאי  תוך איחולי מוות כמו ״תחזרו לאושוייץ״ ו״אתם לא יהודים״ אומרת לגל גפן רחובות תושבת העיר שהשתתפה בארוע.

אלא שמה שמקומם יותר, הייתה העובדה שמשטרה הגיעה למקום. ״היו ילדים שקיללו אותנו אמרתי להם שילכו הביתה יותר בטוח להם שם אז הם קיללו אותי אז הלכתי לשוטר וביקשתי שיגיד להם מילה שילכו הביתה אז הוא אמר לי שאסור להם לדבר עם קטינים״ אומרת בחורה אחרת שהייתה במקום.

אלא שהמשטרה שכאמור הייתה במקום ואמורה הייתה למנוע את ההתלהמות או לעצור את המאיימים, עמדה מנגד. ״המשטרה לא עשו כלום רק ביקשו מאיתנו להתפזר כי ״זה נגד הנחיות פיקוד העורף להתקהל״. למרות שהם ראו את ההתלהמות שהייתה ואת האלימות הפיזית והמילולית״ אומרת אותה תושבת.

ומה אומרים במשטרה? דוברת משטרת רחובות מסרה בתגובה: ״כל שתתקבל תלונה,היא תיבחן בהתאם״ לשאלה אם לתפיסתה המשטרה היא רק סטטיסטית שעומדת מנגד ולא לטובת האזרח, לא קיבלנו תגובה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. הרב יואל פיינשמעקער

    בבקשה, משטרת בן גביר על מלא-מלא. רציתם לה פמיליה? קיבלתם אותה בכל מקום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות