n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ״הילדים יודעים מה קרה לאמא שלהם״

״הילדים יודעים מה קרה לאמא שלהם״

בסוף השבוע האחרון, נתלו ברחבי העיר שלטים לזכרה של יפית פוריאן ז״ל שעל פי החשד נרצחה על ידי בעלה שי סלמי ״רצינו לעורר מוזעות למקרה שקרה בדיוק לפני שנה״ אומרים במשפחתה.

383478351_2281226175410120_1727778392026729139_n

בסוף השבוע האחרון, נתלו ברחבי העיר מודעות עם תמונת פניה של יפית פוריאן שעל פי החשד נרצחה על ידי בעלה, שי סלמי בערב ראש השנה שעברה.

על פי כתב האישום שהוגש נגד סלמי, בדיוק לפני שנה, בחודש ספטמבר אשתקד, הודיעה יפית ז"ל, אשתו של שי, שהיא רוצה להיפרד ממנו ולעזוב את הבית עם הילדים.  על מי כתב האישום, סלמי ניסה לשכנע אותה להישאר לטובת הילדים ולהתנהל בצורה רגילה, באותה דירה בה גרו בבית הוריו של סלמי ברחובות. עוד עולה מכתב האישום כי באחד הימים זיהה סלמי התכתבות של אשתו עם בחור שעבד איתה ואז החליט לרצוח אותה ולהתאבד.

הוא דקר אותה במשך עשרות פעמים ואז הצית את המזרן עליו ישנה, הוא הותיר מכתב בו פירט את הנסיבות  אולם לא הצליח להתאבד ונעצר, בבדיקה פסיכיאטרית שנעשתה לו על מנת לשלול אי שפיות זמנית בעת ביצוע המעשה והוא נמצא כשיר לעמוד לדין.אלא שלדברי משפחתה של פוריאן סלמי במעצר עם תנאים מפליגים והמשפט נדחה ונדחה.

כעת, כאמור, נתלו ברחבי העיר רחובות שלטים עם תמונה של יפית, שהייתה בת 31 במותה ונשארה בגיל הזה. על השלטים אחראיים בני משפחתה וחברים שהתאגדו יחד להעלות את המודעות למקרה הרצח בעזרת השלטים הללו. ״הסחבת במשפט הזה נוראית״ אומרת ל״גל גפן רחובות״ קרובת משפחתה של פוריאן, ״שמנו את השלטים בכל העיר וגם ליד הבית שבו גרה כדי לעורר מודעות, לא נתפלא אם כבר הסירו אותם על ידי המשפחה שלו״ לדבריה, שלושת הילדים של הזוג נמצאים אצל אמא של פוריאן וגדלים שם. ״הם יודעים את שקרה ומאז המקרה לא פגשו באב״. היא מסכמת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. חתיכת אפס שיירקב בכלא עד סוף חייו
    שלא יראה אור יום

  2. חבל לא מת זרע עמלק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות