n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פארק חדש נחנך במזרח ראשון לציון

פארק חדש נחנך במזרח ראשון לציון

עיריית ראשון לציון חנכה את השלב הראשון של פארק המשפחות 360 מזרח בשיכוני המזרח

IMG-20240411-WA0003

עיריית ראשון לציון חנכה הערב (חמישי) את השלב הראשון של פארק המשפחות 360 מזרח בשיכוני המזרח, בהפנינג חגיגי עם ראש העירייה – רז קינסטליך, חברות וחברי מועצת העיר ומאות מתושבי העיר.

הפארק מתפרס על שטח של כ-10 דונם ויהווה מקום בילוי לכל המשפחה. הוא מכיל מתחם משחקים רב-גילי ודו מפלסי, הכולל גם מתקן ייחודי לילדים בגובה 12 מטר – הראשון מסוגו בארץ – עם 6 קומות טיפוס של חבלים, ערסלים, גשרים תלויים ומגלשה ענקית – כולל הנגשה עד לקומה ה-2.

בשלב השני יוקם גם מרכז למשפחות הכולל מרכז כושר, סלון אורבני, מרחב מוגן רחב ידיים לשירות השכונה ושדרוג השטח הציבורי עם בריכת שיקוף; ובשלב השלישי, יתווספו גם מעונות יום, גני ילדים ומגרשי ספורט חדשים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "זהו הפארק השלישי שאנחנו חונכים השנה שזכה לשם ׳פארק המשפחות׳ לאחר שבינואר האחרון, חנכנו פארק חדש בגדה המערבית של אגמון הסופרלנד, ואחריו את הפארק ששוכן בין שכונת קריית כרמים, נווה ים וקריית ראשון.

״בחצי השנה האחרונה הבנו עוד יותר עד כמה המשפחה היא הדבר הכי חשוב וקרוב שיש לנו בעולם, ומתוך מחשבה על זמן האיכות המשפחתי הקמנו את הפארקים הללו שפונים לכלל הגילאים. הפארק החדש מציע שלל מתקנים מיוחדים ואטרקציות – ואני מזמין את כולם להגיע לבילוי משפחתי מהנה״.

מ״מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר: ״יגעת ומצאת – תאמין! שיכוני המזרח קיבלו בקדנציה זו ויקבלו בהמשך את מה שמגיע להם: מרכז תרבות, פנאי, שעשועים ומרכז משפחות שייתן מענה לתושבי השכונה והאזור המתחדש. תודה לחברה לייזום, לאדריכלית בתיה סבירסקי ולצוותה ולכל מי שעסק במלאכה״.

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

6 תגובות

  1. איפה זה בדיוק? יש כתובת לווייז

  2. אפשר תכתובת או השם של הפארק!!!!
    כמה בלבולי שכל בלי שום מהות וכיוון

  3. נורא
    נורא
    נורא……,………………..

  4. אמרה לי בטלפון שבעירייה הכתובת מורדי הגטאות 45

  5. יש איזור ישיבה מוצלל להורים? 🥵

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אירוע רוכבים עצמאות מהשנה שעברה

קבלו ביטול: אירוע "רוכבים עצמאות" לא יתקיים השנה

תפריט נגישות