n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ״אם אתה טוב, ראוי שנדע איפה החוזקות שלך. מי אתה? מה עשית עד היום?״

״אם אתה טוב, ראוי שנדע איפה החוזקות שלך. מי אתה? מה עשית עד היום?״

ליהי גורלניק, יועצת תקשורת ותושבת רמת גןֿ, קיבלה את הפלייאר של ליעד אילני, והחליטה שיש לה מה לומר. ספויילר, זה הרבה

WhatsApp Image 2023-05-18 at 17.28.07

השבוע הונח  על דלת ביתי ברמת גן פלאייר מרגש שכותרתו: תכנית אילני 2023 מטרות ועקרונות מרכזיים. יש לי שנקל על הפלאייר הזה שקיבלתי, לא רק בגלל שעשיתי דוברות ויח"צ בבחירות מוניציפליות, גם סתם כתושבת העיר רמת גן:

בנוסף,  לפלאייר היה מוצמד פרוספקט מסחרי של חברה נדל"נית (אילני הכחיש שזה קשור אליו), שהיה דיי תמוה לאור העובדה שאני תושבת העיר מזה שנתיים ומעולם לא קיבלתי חומר מסחרי אל דלת ביתי, עד אותו היום.

הקמפיין  הריח משיווק מאסיבי,משעשעת כל החבילה הזאת, בייחוד לאור העובדה שנשלחה  ממי שהלין על התנהלותו הנדל"נית של שאמה ועזב את משרתו כממלא מקום ראש העיר בדיוק בשל כך.

נחזור לענייננו: הפלאייר המפואר, מנה סעיף אחר סעיף, את מטרותיו של אילני, שמסתבר מתמודד לראשות העיר רמת גן, מול הראש הנוכחי כרמל שאמה הכהן. רק נדמה שמטה הבחירות והיועצים המכובדים של אילני, לא לקחו שני דברים בחשבון: שכרמל שאמה מנה כבר כמה הישגים בחייו ושהוא מכהן בתפקידו באופן יציב, כשיש לא מעט תושבים שמפרגנים לו ולמעשיו עבור התושבים. או אם תרצו, עם כל הכבוד לפלאייר המושקע, אני מכירה פה רק את כרמל שאמה הכהן. אילני הנכבד, אתה צריך לחתום בשמך המלא, אם הכוונה שמישהו יצביע לך. הייתי צריכה לגגל כדי לדעת מה שמך הפרטי, ליעד. הגבת לי בתגובה לפוסט שלא הפכתי את הפלאייר. הפוך גוטה. אתה אמור לחלק פלאייר ברור לתושבים. קראתי צד אחד וזרקתי לזבל ואני קהל היעד שלך! סתם זרקת כסף.

כמו כן, פחות התחברתי לסגנון המטנף: "החיים עצמם לפני השופוני" בעקיצה לראש העיר המכהן; "רמת גן תדורג בין 5 הערים הנקיות בארץ והודגש שכיום היא מספר 13". הוא ממשיך ומבטיח:  "חניון ציבורי לכל שכונה בדומה לאחוזת החוף" (כי הרי ידוע שרמת גן היא האחות החורגת המכוערת והפחות מוצלחת של תל אביב ואיך זה שאין פה חניוני אחוזת החוף שקצת נתקרב לסטייל של תל אביב. שערורייה!).

אילני, ליעד, כאשת יחסי ציבור וסתם כאזרחית שאמורה להצביע לך, אני אומרת לך שמי שאוהב את שאמה, אוהב אותו ולא יעזור לטנף. אם אתה טוב, ראוי שנדע איפה החוזקות שלך. מי אתה? מה עשית עד היום?

אז חיפשתי ממש טוב ומצאתי ראיון של אילני ממקומון ניוזים מרכז מה-5.12.2022

"אתה לא יכול לשפוך מיליונים על מיליונים בפרסום וביחסי ציבור ולצעוק כל היום שרמת-גן "מובילה", סדר העדיפויות שלי יהיה אחר. קודם כל החיים עצמם: הניקיון, החינוך, התחבורה, רק אחר כך הפאן והשעשועים. אקצה תקציבים ותשומת לב ניהולית שווה לכל השכונות בעיר, לא רק לחלקים מיוחסים. אעשה סוף לעסקנות. אני מאמין בעבודת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בכל תחום בניהול עיר".

אז כתושבת העיר, מאחלת לעצמי את האג'נדה הזאת, אצל ראש עיר מכהן.

אילני מעיד על עצמו שהוא עוסק כיום בייעוץ אסטרטגי ובניהול פרויקטים לגורמי ממשל בזירה הבינלאומית. אולי כדאי שניה לפני שאתה מטפס על אילנות גבוהים ובינלאומיים, לדבר בגובה העיניים אל השכנים הרמת גנים שלך, בתקווה הבוחרים שלך ותציג להם אותך לפני מטרות נשגבות ואם הן קיימות, שלא יתכתבו עם סגנון מלוכלך. תשאיר את זה למאחורי הקלעים.

לעוד טיפים יח"צניים שיווקיים, מוזמן לפנות תקציב ולפנות.

 

ליהי גורלניק, תושבת רמת גן, בעלת משרד לייעוץ תקשורתי, אסטרטגיה ויחסי ציבור.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות