n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / תחבורה צבורית בשבת? רק לשכונות הצפוניות

תחבורה צבורית בשבת? רק לשכונות הצפוניות

חברת המועצה איטל בציר אלשיך יזמה מיזם פרטי של קו מיניבוס בשבת.אבל שכחה את תושבי דרום העירועל הדרך דאגה שהמסלול יהיה בצפון העיר, ולא על קו הרצל, מתחילתו (צומת אושיות) לסופו (מכון ויצמן). למה? את התשובות סרבה אלשיך להעביר.

איטל בציר אלשיך
איטל בציר אלשיך

הקרב על התחבורה הציבורית ברחובות עולה שלב, כעת נודע כי חברת המועצה איטל בציר אלשייך מ״רחובות חופשית״ החליטה לצאת במיזם פרטי של הסעות בשבת לחוף הים בראשון לציון ולמרכז הבילוי בעיר, כשהיא חוברת ל״שבוס״- מיזם מיניבוסים פרטי.

אלשיך, טוענת כי מדובר בפיילוט שמטרתו לגרום לתושבים לבין את חשיבות השירות, אולם לא ברור כמה זמן יערך הפיילוט ובאיזה שלב היא תפנה למימון המונים על מנת שזה יצלח, לטענתה, בעצומה שברשותה יש מעל 1000 חתימות של תושבים, אולם לבקשת ״גל גפן רחובות״ היא סרבה להציג את הנתונים או לענות לשאלות.

במקביל, בקבוצת וואטסאפ של המיזם העלו התושבים טענות נכונות כשלעצמן, הקו המיועד שעתיד לפעול החל מסוף השבוע הקרוב, מפלה בין התושבים באזורים השונים בעיר, והוא למעשה יעבור בשכונות בצפון העיר, כשמאידך, תושבי דרום העיר ואלו הגרים לאורך רחוב הרצל לא ייהנו מהשירות בשל העובדה שמדובר בפיילוט לדבריה. והוסיפה ״ היה חשוב לנו להראות את הצורך גייסנו תרומות בזמן אפס ועכשיו נצטרך לעשות מימון המונים כדי שיהיה בשישי שבת״

אז האם היה צורך ממשי בתחבורה ציבורית,או שמא מדובר בנסיון התרסה של אלשייך רגע לפני הבחירות ,אתם תחליטו.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. סוף סוף מישהו עושה ולא רק מתנגד ליוזמות.
    כמובן שהשופרות של ראש העיר יתקפו את היוזמה.

  2. יאללה, אז תגידו לרחמים שיארגן אוטובוסים בשבת גם לדרום העיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 12.30.04_f7573065

נהגת נפצעה בתאונה באזור התעשיה בת ים

תפריט נגישות