n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / תומכים בחיילי המילואים – מחזקים את העסקים המקומיים

תומכים בחיילי המילואים – מחזקים את העסקים המקומיים

המח' לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות מחזקת את העסקים המקומיים ומזמינה את משרתות ומשרתי המילואים בעיר ליהנות ממתנה מתוקה- מארז גלידה מגלידריית "קצפת" בקניון רחובות

ab9c6954-579b-487a-b797-6ea2843620f2

מחזקים את חיילי המילואים ואת העסקים המקומיים: המח' לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות יוצאת ביוזמה מיוחדת ומזמינה את משרתות ומשרתי המילואים, המתגוררים בעיר רחובות, ליהנות מהטבה מיוחדת: שובר מתנה למארז גלידה עם קצפת במשקל 600 גרם מגלידריית "קצפת", בקניון רחובות.

תושבות ותושבי העיר המשרתים במילואים ורוצים לממש את ההטבה מוזמנים להירשם בטופס הדיגיטלי https://forms.gle/jLsKwtSYfTWZxsAc6 – הפרטים ייבדקו ובתוך 7 ימי עסקים ישלח השובר הדיגיטלי למייל שצוין בטופס. הטופס פתוח להרשמה בין התאריכים 31.12.23 – 11.1.24.

ניתן להירשם בטופס פעם אחת בלבד, מס' השוברים מוגבל ולכן מומלץ להירשם בהקדם.

ראש העיר רחמים מלול: ״משרתות ומשרתי המילואים עזבו את שגרת חייהם והתגייסו כדי להילחם למען העם והארץ. הפרוייקט הזה הוא הזדמנות נפלאה להוקיר אותם באופן סימלי וגם לחזק עסק מקומי"

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: מאז תחילת המלחמה אנחנו מחפשים את כל הדרכים לחזק את העסקים המקומייים. בין היתה אנו פועלים להקל עליהם ככל הניתן ולעודד את הרכישה מעסקים מקומיים. במיזם החדש שלנו אנו מרווחים פעמיים: מחזקים ואומרים תודה לחיילי המילואים ומצד שני עוזרים לעסקים מקומיים לעבור את התקופה המורכבת הזאת. אני קורה גם לכם לקנות ברחובות, לחזק עסקיים וסוחרים מקומיים, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור להם. "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות